Vad gästerna säger
L
Lars
ungefär ett år sedan
Boendet ligger kanske inte optimalt i förhållande till kollektivtrafiken, men det är nära vattnet. Fantastisk utsikt från femte våningen och väldigt lugnt. Det kan bli varmt på sommaren utan AC, men badrummet är mycket välutrustat.
Boendet ligger kanske inte optimalt i förhållande till kollektivtrafiken, men det är nära vattnet. Fantastisk utsikt från femte våningen och väldigt lugnt. Det kan bli varmt på sommaren utan AC, men badrummet är mycket välutrustat.
Kevin
ungefär ett år sedan
Det viktigaste: lägenheten är fantastisk, modern, med en fin vattenutsikt, bra läge och goda kommunikationer! Man bör veta att det inte är Elias som svarar utan en firma; all kontakt sker via automatiserade meddelanden och olika medarbetare hanterar förfrågningar. Innan bokning måste man fylla i onlineformulär och lämna uppgifter om alla resenärer. Det blev problem eftersom vårt 10 månader gamla barn och hans mormor inte har någon e-postadress. Jag fick fylla i formuläret tre gånger, vilket kändes påträngande och mer som datainsamling. Man informeras inför ankomst om olika avgifter vid överträdelser, exempelvis för oljud eller kvarlämnat skräp. Det är särskilt irriterande när man kommer fram och hittar gammalt porslin i diskmaskinen, mattor och möbler med tråkiga fläckar och dammiga ytor. Sängarna var bara okej. I badrummet kände man ibland en obehaglig avloppslukt från avloppet under badkaret. Lägenheten är toppen! Resten var helt okej.
Det viktigaste: lägenheten är fantastisk, modern, med en fin vattenutsikt, bra läge och goda kommunikationer! Man bör veta att det inte är Elias som svarar utan en firma; all kontakt sker via automatiserade meddelanden och olika medarbetare hanterar förfrågningar. Innan bokning måste man fylla i onlineformulär och lämna uppgifter om alla resenärer. Det blev problem eftersom vårt 10 månader gamla barn och hans mormor inte har någon e-postadress. Jag fick fylla i formuläret tre gånger, vilket kändes påträngande och mer som datainsamling. Man informeras inför ankomst om olika avgifter vid överträdelser, exempelvis för oljud eller kvarlämnat skräp. Det är särskilt irriterande när man kommer fram och hittar gammalt porslin i diskmaskinen, mattor och möbler med tråkiga fläckar och dammiga ytor. Sängarna var bara okej. I badrummet kände man ibland en obehaglig avloppslukt från avloppet under badkaret. Lägenheten är toppen! Resten var helt okej.
K
Kathryn
ungefär ett år sedan
Platsen var perfekt! Boendet var väldigt välutrustat och bekvämt. Lite ljud från grannrestaurangerna – men det störde oss inte, det var inte högljutt varken tidigt eller sent. Området var utmärkt – massor av restauranger, barer, butiker och sevärdheter – och det var enkelt att ta sig med kollektivtrafik.
Platsen var perfekt! Boendet var väldigt välutrustat och bekvämt. Lite ljud från grannrestaurangerna – men det störde oss inte, det var inte högljutt varken tidigt eller sent. Området var utmärkt – massor av restauranger, barer, butiker och sevärdheter – och det var enkelt att ta sig med kollektivtrafik.