Vad gästerna säger
E
Elizabeth
ungefär ett år sedan
Jättefin historisk byggnad i stadens äldsta del med mycket att göra! Den ligger avsides från huvudvägen, så det är lugnt även när det är mycket folk ute. Rekommenderas varmt och jag skulle gärna bo här igen!
Jättefin historisk byggnad i stadens äldsta del med mycket att göra! Den ligger avsides från huvudvägen, så det är lugnt även när det är mycket folk ute. Rekommenderas varmt och jag skulle gärna bo här igen!
Harry
ungefär ett år sedan
Vi hade en fantastisk vistelse i den här lilla lägenheten precis vid vattnet. Det är bara några minuters promenad till mitt favoritsimställe, Långholmen. Jag är från Stockholm och området där lägenheten ligger är mitt absoluta favoritområde. Man kan också enkelt promenera över till Liljeholmen för ett dopp och en promenad, och äta god mat på Mama yes. Det finns en mycket mysig och välsmakande italiensk restaurang bara två minuter från lägenheten som heter Capricci – där beställde vi pizza en kväll och åt den på balkongen.
Vi hade en fantastisk vistelse i den här lilla lägenheten precis vid vattnet. Det är bara några minuters promenad till mitt favoritsimställe, Långholmen. Jag är från Stockholm och området där lägenheten ligger är mitt absoluta favoritområde. Man kan också enkelt promenera över till Liljeholmen för ett dopp och en promenad, och äta god mat på Mama yes. Det finns en mycket mysig och välsmakande italiensk restaurang bara två minuter från lägenheten som heter Capricci – där beställde vi pizza en kväll och åt den på balkongen.
S
Stephanie
ungefär ett år sedan
Great communication and very responsive. Apartment was centrally located, easy walk to the metro. Restaurants and shops nearby.
Apartment was very clean which was important for us since we have a baby who is crawling everywhere.
Would definitely stay here again.
Great communication and very responsive. Apartment was centrally located, easy walk to the metro. Restaurants and shops nearby.
Apartment was very clean which was important for us since we have a baby who is crawling everywhere.
Would definitely stay here again.
Henry
ungefär ett år sedan
Perfekt läge i SoFo-kvarteret, Elias lägenhet är mycket bekväm och välutrustad. Elias är väldigt snabb att svara vid behov. Vi hade en mycket trevlig vistelse.
Perfekt läge i SoFo-kvarteret, Elias lägenhet är mycket bekväm och välutrustad. Elias är väldigt snabb att svara vid behov. Vi hade en mycket trevlig vistelse.
M
Margarita
ungefär ett år sedan
Vi hade en härlig vistelse hos Elias. Det var lätt att hitta och området kändes väldigt säkert, och läget var kanon. Hissen i byggnaden var väldigt smidig för att ta sig upp till femte våningen. Lägenheten var liten, som förväntat, men uppfyllde alla våra behov, och vi uppskattade att den var välfylld med te och andra skafferivaror.
Vi hade en härlig vistelse hos Elias. Det var lätt att hitta och området kändes väldigt säkert, och läget var kanon. Hissen i byggnaden var väldigt smidig för att ta sig upp till femte våningen. Lägenheten var liten, som förväntat, men uppfyllde alla våra behov, och vi uppskattade att den var välfylld med te och andra skafferivaror.
C
Christina
ungefär ett år sedan
Mycket fint lägenhet med gångavstånd till Stockholm centrum. Utsikten från balkongen var fantastisk. Vi njöt av vår vistelse och skulle alltid komma tillbaka!
Mycket fint lägenhet med gångavstånd till Stockholm centrum. Utsikten från balkongen var fantastisk. Vi njöt av vår vistelse och skulle alltid komma tillbaka!