Vad gästerna säger
O
Olesea
ungefär ett år sedan
Utmärkt läge, nära tunnelbanestationen, incheckningen var enkel enligt Elias beskrivning. Perfekt för ensamresenärer eller två personer, om en sover uppe och en annan på soffan :) Eftersom det oftast inte finns någon tvättmaskin i svenska lägenheter kan det finnas ett särskilt tvättrum i byggnaden – så det är värt att kolla i förväg om du planerar att stanna längre än en vecka!
Utmärkt läge, nära tunnelbanestationen, incheckningen var enkel enligt Elias beskrivning. Perfekt för ensamresenärer eller två personer, om en sover uppe och en annan på soffan :) Eftersom det oftast inte finns någon tvättmaskin i svenska lägenheter kan det finnas ett särskilt tvättrum i byggnaden – så det är värt att kolla i förväg om du planerar att stanna längre än en vecka!
J
Julien
ungefär ett år sedan
Bra läge i ett trevligt område, rymligt och bekvämt. Lätt att hitta till boendet och med tydliga instruktioner. Vi saknade bara en del utrustning, särskilt glas och vissa bestick, och det fattades en mörkläggningsgardin i vardagsrummet, vilket gjorde att sovrummet blev för ljust för att kunna sova ordentligt på kvällen. I övrigt var boendet mycket bra.
Bra läge i ett trevligt område, rymligt och bekvämt. Lätt att hitta till boendet och med tydliga instruktioner. Vi saknade bara en del utrustning, särskilt glas och vissa bestick, och det fattades en mörkläggningsgardin i vardagsrummet, vilket gjorde att sovrummet blev för ljust för att kunna sova ordentligt på kvällen. I övrigt var boendet mycket bra.
Traci
ungefär ett år sedan
Tyst och lugnt område med smidig tillgång till kollektivtrafik. En liten Coop-butik ligger bara fem minuters promenad bort, och en stor, välfylld ICA Maxi nås på tio minuters promenad. Lägenheten är fint renoverad, och uteplatsdörrarna vetter mot en trevlig uteplats med möbler. Värden var mycket lyhörd och tog hand om ett par mindre underhållsärenden snabbt. Wi-Fi var utmärkt. Snygga, moderna köksapparater, inklusive en fullstor diskmaskin. Skulle definitivt bo här igen.
Tyst och lugnt område med smidig tillgång till kollektivtrafik. En liten Coop-butik ligger bara fem minuters promenad bort, och en stor, välfylld ICA Maxi nås på tio minuters promenad. Lägenheten är fint renoverad, och uteplatsdörrarna vetter mot en trevlig uteplats med möbler. Värden var mycket lyhörd och tog hand om ett par mindre underhållsärenden snabbt. Wi-Fi var utmärkt. Snygga, moderna köksapparater, inklusive en fullstor diskmaskin. Skulle definitivt bo här igen.
E
Evangelos
ungefär ett år sedan
Huset låg mycket nära tunnelbanestationen Bargamossen, bara 15–20 minuter till centrum. Det var rymligt, särskilt vardagsrummet som hade en enorm soffa, och hade allt som stod i beskrivningen. Det var väldigt lugnt och fanns en trädgård där man kunde ta en kopp kaffe. Området är mycket vackert, fullt av träd och tysta gator. Sammantaget var det ett bra val!
Huset låg mycket nära tunnelbanestationen Bargamossen, bara 15–20 minuter till centrum. Det var rymligt, särskilt vardagsrummet som hade en enorm soffa, och hade allt som stod i beskrivningen. Det var väldigt lugnt och fanns en trädgård där man kunde ta en kopp kaffe. Området är mycket vackert, fullt av träd och tysta gator. Sammantaget var det ett bra val!
M
Mélanie
ungefär ett år sedan
Lägenheten har ett utmärkt läge i Stockholm, bara 2 minuters promenad från en gata med riktigt bra restauranger, nära till alla bekvämligheter och butiker. Nära till stadskärnan. Badrummet är inte så praktiskt, men lägenheten är mycket trevlig och rymlig.
Lägenheten har ett utmärkt läge i Stockholm, bara 2 minuters promenad från en gata med riktigt bra restauranger, nära till alla bekvämligheter och butiker. Nära till stadskärnan. Badrummet är inte så praktiskt, men lägenheten är mycket trevlig och rymlig.
A
Alexa
ungefär ett år sedan
Min vistelse i Elias lägenhet var helt fantastisk under min tid i Stockholm! Lägenheten såg precis ut som på bilderna och hade allt man behövde för flera nätter. Köket var välutrustat för matlagning, sängen var väldigt bekväm och hela bostaden hade en lugn och behaglig atmosfär. Området var toppen med många butiker och restauranger att utforska, samtidigt som det låg nära tunnelbanan och hade ett perfekt centralt läge. Jag kan varmt rekommendera Elias lägenhet till alla som reser till Stockholm!
Min vistelse i Elias lägenhet var helt fantastisk under min tid i Stockholm! Lägenheten såg precis ut som på bilderna och hade allt man behövde för flera nätter. Köket var välutrustat för matlagning, sängen var väldigt bekväm och hela bostaden hade en lugn och behaglig atmosfär. Området var toppen med många butiker och restauranger att utforska, samtidigt som det låg nära tunnelbanan och hade ett perfekt centralt läge. Jag kan varmt rekommendera Elias lägenhet till alla som reser till Stockholm!
M
Michael
ungefär ett år sedan
Ett fantastiskt litet ställe, bara en kort bit utanför centrala Stockholm, men ändå lätt att promenera till och med utmärkta tunnelbaneförbindelser i närheten. Värdarna var helt suveräna och svarade alltid omedelbart på de få frågor vi hade. Lägenheten var fläckfri och fri från onödig röra.
Ett fantastiskt litet ställe, bara en kort bit utanför centrala Stockholm, men ändå lätt att promenera till och med utmärkta tunnelbaneförbindelser i närheten. Värdarna var helt suveräna och svarade alltid omedelbart på de få frågor vi hade. Lägenheten var fläckfri och fri från onödig röra.
Ø
Ørnulf
ungefär ett år sedan
Boendet är nyrenoverat och fint, med ett utmärkt läge för promenader in och ut ur stan. Det är svårt att hitta parkering för av- och pålastning med bil. Bra läge, med kort gångavstånd till färjan och bussen in till stan.
Boendet är nyrenoverat och fint, med ett utmärkt läge för promenader in och ut ur stan. Det är svårt att hitta parkering för av- och pålastning med bil. Bra läge, med kort gångavstånd till färjan och bussen in till stan.