Vad gästerna säger
S
Sebas
tolv månader sedan
Ett hotell med ett fantastiskt läge som, trots att det saknades vissa saker, erbjöd ett stort utbud av bekvämligheter. Läget var verkligen trevligt och priset var rimligt. Det fanns massor av spel, datorer, böcker och avkopplande rum med många bekväma soffor. Nästan perfekta persienner för att skydda mot solen. Ett snyggt val av inredningsdesign.
Ett hotell med ett fantastiskt läge som, trots att det saknades vissa saker, erbjöd ett stort utbud av bekvämligheter. Läget var verkligen trevligt och priset var rimligt. Det fanns massor av spel, datorer, böcker och avkopplande rum med många bekväma soffor. Nästan perfekta persienner för att skydda mot solen. Ett snyggt val av inredningsdesign.
M
Mattias
tolv månader sedan
Väldigt trevlig och den kommer att återupprepas. Att allt med boendet var smidigt! Inga nycklar att hålla reda på till exempel.
Det var rent och fräscht och höll precis vad det utlovat, varken mer eller mindre.
Väldigt trevlig och den kommer att återupprepas. Att allt med boendet var smidigt! Inga nycklar att hålla reda på till exempel.
Det var rent och fräscht och höll precis vad det utlovat, varken mer eller mindre.
L
Luis
tolv månader sedan
Värt det. Bekvämt, rent och väldigt praktiskt. Mycket bekvämt och välutrustat, i ett trevligt och lugnt område. Inte mitt i centrum men bara några kvarter bort fanns fina matställen.
Värt det. Bekvämt, rent och väldigt praktiskt. Mycket bekvämt och välutrustat, i ett trevligt och lugnt område. Inte mitt i centrum men bara några kvarter bort fanns fina matställen.
Jules
tolv månader sedan
Om du är i knipa och bara behöver en plats att sova är det här stället okej. Jag skulle dock inte bo här igen och rekommenderar att du undersöker andra alternativ. Boendet är mycket enkelt och trångt om du inte bara planerar att sova här – hotellrum brukar erbjuda fler bekvämligheter och mer utrymme. Personligen tyckte jag inte att det var värt priset, särskilt eftersom mina vänner hittade ett större och trevligare boende i samma område för samma kostnad. Det känns lite själlöst.
Om du är i knipa och bara behöver en plats att sova är det här stället okej. Jag skulle dock inte bo här igen och rekommenderar att du undersöker andra alternativ. Boendet är mycket enkelt och trångt om du inte bara planerar att sova här – hotellrum brukar erbjuda fler bekvämligheter och mer utrymme. Personligen tyckte jag inte att det var värt priset, särskilt eftersom mina vänner hittade ett större och trevligare boende i samma område för samma kostnad. Det känns lite själlöst.
Laurie
tolv månader sedan
Jättefin lägenhet för min man, mig och våra två döttrar. Tillräckligt stor för att alla ska kunna koppla av på egen hand samtidigt som man kan samlas tillsammans. Perfekt läge i gamla stan – vi kunde promenera överallt. Skulle definitivt återvända.
Jättefin lägenhet för min man, mig och våra två döttrar. Tillräckligt stor för att alla ska kunna koppla av på egen hand samtidigt som man kan samlas tillsammans. Perfekt läge i gamla stan – vi kunde promenera överallt. Skulle definitivt återvända.
J
Jeremy
tolv månader sedan
Excellent séjour, emplacement idéal Appartement spacieux avec cuisine indépendante et petit balcon. Tout confort. Excellente localisation avec bus à 100m et d'autres arrêts non loin. Metro proche aussi. Le bord de l'eau est à 3 minutes à pied et permet une belle balade. Super séjour.
Excellent séjour, emplacement idéal Appartement spacieux avec cuisine indépendante et petit balcon. Tout confort. Excellente localisation avec bus à 100m et d'autres arrêts non loin. Metro proche aussi. Le bord de l'eau est à 3 minutes à pied et permet une belle balade. Super séjour.
D
Daniel
tolv månader sedan
Det var en trevlig vistelse, rent, tyst och modernt. Nära till gym och mataffärer, och elscootern i staden gör det väldigt smidigt att ta sig runt under sommardagarna.
Det var en trevlig vistelse, rent, tyst och modernt. Nära till gym och mataffärer, och elscootern i staden gör det väldigt smidigt att ta sig runt under sommardagarna.