Vad gästerna säger
O
Olivia
tolv månader sedan
En lugn, välbelägen och prisvärd studioslägenhet bara en kort färjeresa från Djurgårdens museer. Vi älskade läget på denna lägenhet – vi tog antingen bussen in till centrum, färjan över till museerna eller promenerade till SoFo-området på Södermalm. Lägenheten var mycket prisvärd med tanke på närheten till allt detta. Vi rekommenderar verkligen att svänga förbi Boule & Berså för en drink och en omgång boule.
En lugn, välbelägen och prisvärd studioslägenhet bara en kort färjeresa från Djurgårdens museer. Vi älskade läget på denna lägenhet – vi tog antingen bussen in till centrum, färjan över till museerna eller promenerade till SoFo-området på Södermalm. Lägenheten var mycket prisvärd med tanke på närheten till allt detta. Vi rekommenderar verkligen att svänga förbi Boule & Berså för en drink och en omgång boule.
K
Katharina
tolv månader sedan
Perfekt läge i ett lugnt och grönt bostadsområde, bara ett stenkast från kanalen. Busshållplatsen ligger precis utanför huset och buss 76 tar dig direkt till innerstaden på 15 minuter! En mycket ren och mysig lägenhet med ett välutrustat kök.
Perfekt läge i ett lugnt och grönt bostadsområde, bara ett stenkast från kanalen. Busshållplatsen ligger precis utanför huset och buss 76 tar dig direkt till innerstaden på 15 minuter! En mycket ren och mysig lägenhet med ett välutrustat kök.
C
Corinna
tolv månader sedan
Om jag skulle komma tillbaka till Stockholm kommer jag definitivt boka här igen😍 Det jag gillade mest med boendet var utsikten. Lägenheten ligger lite utanför, men du är vid färjeterminalen på 3 minuter och kan åka direkt in till stan. Lägenheten var superren och det saknades inget i utrustningen. Tvärtom… Det fanns schampo, tvål, diskmedel och till och med te och kaffe😍 Extra trevligt var den vänliga kontakten med värden. Jag kunde tyvärr inte hitta touchpaden för att öppna dörren. Den sitter precis under dörrhandtaget. Prisvärdheten var också riktigt bra.
Om jag skulle komma tillbaka till Stockholm kommer jag definitivt boka här igen😍 Det jag gillade mest med boendet var utsikten. Lägenheten ligger lite utanför, men du är vid färjeterminalen på 3 minuter och kan åka direkt in till stan. Lägenheten var superren och det saknades inget i utrustningen. Tvärtom… Det fanns schampo, tvål, diskmedel och till och med te och kaffe😍 Extra trevligt var den vänliga kontakten med värden. Jag kunde tyvärr inte hitta touchpaden för att öppna dörren. Den sitter precis under dörrhandtaget. Prisvärdheten var också riktigt bra.