Vad gästerna säger
D
Darren
tolv månader sedan
Vacker lägenhet i ett lugnt bostadsområde. Tillräckligt nära stadskärnan utan att det blir för livligt, vilket är mycket uppskattat när man reser med två små barn. Trapporna kan vara lite utmanande men det förväntar man sig i en så pass gammal byggnad. Vi uppskattade också flexibiliteten med sen utcheckning.
Vacker lägenhet i ett lugnt bostadsområde. Tillräckligt nära stadskärnan utan att det blir för livligt, vilket är mycket uppskattat när man reser med två små barn. Trapporna kan vara lite utmanande men det förväntar man sig i en så pass gammal byggnad. Vi uppskattade också flexibiliteten med sen utcheckning.
Sam
tolv månader sedan
Denna plats var perfekt för min man och mig under vår femdagarsvistelse i Stockholm och vi skulle absolut komma tillbaka igen! Den var mysig och mycket ren, med en fin uteplats mot vattnet och gångavstånd till kollektivtrafik, mataffärer, bagerier samt massor av mysiga restauranger och kaféer. Hornstull är ett toppenområde i Stockholm, och resten av staden var mycket lätt att nå från den här platsen. Badrummet är litet men välplanerat för utrymmet och var rent och modernt, liksom köket och vitvarorna. Elias var väldigt snabb med att hjälpa oss att komma igång med själv-incheckningen, vilket var extra bra eftersom vårt flyg var försenat och vi anlände sent. Låssystemet är fantastiskt och lätt att använda! Skulle 100% rekommendera det här stället till alla som besöker Stockholm.
Denna plats var perfekt för min man och mig under vår femdagarsvistelse i Stockholm och vi skulle absolut komma tillbaka igen! Den var mysig och mycket ren, med en fin uteplats mot vattnet och gångavstånd till kollektivtrafik, mataffärer, bagerier samt massor av mysiga restauranger och kaféer. Hornstull är ett toppenområde i Stockholm, och resten av staden var mycket lätt att nå från den här platsen. Badrummet är litet men välplanerat för utrymmet och var rent och modernt, liksom köket och vitvarorna. Elias var väldigt snabb med att hjälpa oss att komma igång med själv-incheckningen, vilket var extra bra eftersom vårt flyg var försenat och vi anlände sent. Låssystemet är fantastiskt och lätt att använda! Skulle 100% rekommendera det här stället till alla som besöker Stockholm.
M
Marisa
tolv månader sedan
Bra ställe, väldigt prisvärt och rymligt. Verkligen rymligt och bekvämt. Sängarna (1 dubbelsäng och 1 bäddsoffa) var bekväma. Köket var rent och användbart!
Bra ställe, väldigt prisvärt och rymligt. Verkligen rymligt och bekvämt. Sängarna (1 dubbelsäng och 1 bäddsoffa) var bekväma. Köket var rent och användbart!
A
Ayesha
tolv månader sedan
Fantastiskt ställe i Stockholm. Jag älskade studion. Den har härlig svensk inredning, är mycket rymlig och är tillgänglig för personer med funktionsnedsättningar. Läget är också toppen: den ligger i Stockholms hippa stadsdel och har utmärkta förbindelser till det historiska centrum.
Fantastiskt ställe i Stockholm. Jag älskade studion. Den har härlig svensk inredning, är mycket rymlig och är tillgänglig för personer med funktionsnedsättningar. Läget är också toppen: den ligger i Stockholms hippa stadsdel och har utmärkta förbindelser till det historiska centrum.
O
Olive
tolv månader sedan
Byggarbetsljudet började runt klockan 08:30, så det påverkade mig inte alls eftersom jag går ut tidigt. Rummet är rymligt för 1–2 personer. Läget är väldigt bra, eftersom bussterminalen för linje 76 ligger precis runt hörnet och åker förbi de största sevärdheterna var 15–20:e minut. Stormarknaden ligger tvärs över gatan från byggnaden. Jag uppskattade verkligen att laga mat i köket.
Byggarbetsljudet började runt klockan 08:30, så det påverkade mig inte alls eftersom jag går ut tidigt. Rummet är rymligt för 1–2 personer. Läget är väldigt bra, eftersom bussterminalen för linje 76 ligger precis runt hörnet och åker förbi de största sevärdheterna var 15–20:e minut. Stormarknaden ligger tvärs över gatan från byggnaden. Jag uppskattade verkligen att laga mat i köket.