Vad gästerna säger
Jens
nio månader sedan
Bra läge med Rörstrandsgatans utbud av restauranger, caféer och butiker runt hörnet. Nära till T-bana och promenadavstånd till centralstationen. Charmig lägenhet på bottenvåningen som är trevligt, om än sparsmakat inredd. Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit. Tack Olof
Bra läge med Rörstrandsgatans utbud av restauranger, caféer och butiker runt hörnet. Nära till T-bana och promenadavstånd till centralstationen. Charmig lägenhet på bottenvåningen som är trevligt, om än sparsmakat inredd. Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit. Tack Olof
R
Raffi
nio månader sedan
Toppenläge för pengarna, nära till ett livligt område och bra kommunikationer. Många fina restauranger runt omkring. Lägenheten var väldigt ren och större än den ser ut på bilderna.
Toppenläge för pengarna, nära till ett livligt område och bra kommunikationer. Många fina restauranger runt omkring. Lägenheten var väldigt ren och större än den ser ut på bilderna.
J
Jeevan
nio månader sedan
Lägenheten var fantastisk och jag kan varmt rekommendera den. Den var lätt att hitta, med kod för ytterdörren, hissen och sedan lägenhetsdörren men jag hade aldrig några problem med dem. Själva lägenheten var ren och som beskriven, med riktigt användbara bekvämligheter inklusive bäddsoffa och en trevlig balkong. Beläget ungefär 12 minuters promenad från tunnelbanestationen och precis intill busshållplatser – med möjlighet att hyra cyklar/skotrar eftersom det finns en parkeringsplats precis utanför. Olof var mycket vänlig och hjälpsam, svarade alltid snabbt och var tydlig med instruktionerna. Skulle definitivt bo här igen.
Lägenheten var fantastisk och jag kan varmt rekommendera den. Den var lätt att hitta, med kod för ytterdörren, hissen och sedan lägenhetsdörren men jag hade aldrig några problem med dem. Själva lägenheten var ren och som beskriven, med riktigt användbara bekvämligheter inklusive bäddsoffa och en trevlig balkong. Beläget ungefär 12 minuters promenad från tunnelbanestationen och precis intill busshållplatser – med möjlighet att hyra cyklar/skotrar eftersom det finns en parkeringsplats precis utanför. Olof var mycket vänlig och hjälpsam, svarade alltid snabbt och var tydlig med instruktionerna. Skulle definitivt bo här igen.
M
Mauricio
nio månader sedan
Lägenheten var ganska stor och beskrivningen stämde mycket väl. Vi gillade verkligen badrummet, det var superrymligt. Vi saknade en mikrovågsugn och kanske en TV, men den hade det mesta av det nödvändiga för en kort vistelse. Den ligger i ett mycket bra läge, och vi kommer definitivt att bo här igen.
Lägenheten var ganska stor och beskrivningen stämde mycket väl. Vi gillade verkligen badrummet, det var superrymligt. Vi saknade en mikrovågsugn och kanske en TV, men den hade det mesta av det nödvändiga för en kort vistelse. Den ligger i ett mycket bra läge, och vi kommer definitivt att bo här igen.