Vad gästerna säger
L
Lucia
nio månader sedan
Trevlig lägenhet, inte långt från centrum. Lägenheten var ren och köket hade grundläggande utrustning, men det vore bra att lägga till ett diskställ. Kommunikationen med värdarna var gott bemötande. Cirka 12 minuters promenad till tunnelbanestationen, busshållplats och butik i närheten. Jag kan verkligen rekommendera boendet.
Trevlig lägenhet, inte långt från centrum. Lägenheten var ren och köket hade grundläggande utrustning, men det vore bra att lägga till ett diskställ. Kommunikationen med värdarna var gott bemötande. Cirka 12 minuters promenad till tunnelbanestationen, busshållplats och butik i närheten. Jag kan verkligen rekommendera boendet.
A
Anja
nio månader sedan
Vi bodde en natt i denna lägenhet och märkte att inget av rummen motsvarade bilderna på Airbnb, förutom badrummet. Särskilt sovrummet var en stor besvikelse. Vi hade bokat en lägenhet med en lyxig säng, mysig inredning med kuddar med mera, samt ett rymligt rum enligt de sex bilderna av rummet, men när vi kom fram fann vi ett litet, helt vitt rum med en enkel och oattraktiv säng. Det var just de bilderna som fick oss att boka lägenheten.Själva lägenheten är dock rymlig och har ett mycket bra läge på Södermalm, värdföretaget svarar trevligt och snabbt, och priset är rimligt. Däremot verkar de strikta in- och utcheckningstiderna snarare vara utformade för att dra in extra pengar från gästerna. Man kan inte checka in före kl. 16 på grund av städning – men måste checka ut senast kl. 10 eftersom städpersonalen kommer klockan 10:05!Observera också att man måste lämna mycket personlig information efter bokningen.
Vi bodde en natt i denna lägenhet och märkte att inget av rummen motsvarade bilderna på Airbnb, förutom badrummet. Särskilt sovrummet var en stor besvikelse. Vi hade bokat en lägenhet med en lyxig säng, mysig inredning med kuddar med mera, samt ett rymligt rum enligt de sex bilderna av rummet, men när vi kom fram fann vi ett litet, helt vitt rum med en enkel och oattraktiv säng. Det var just de bilderna som fick oss att boka lägenheten.Själva lägenheten är dock rymlig och har ett mycket bra läge på Södermalm, värdföretaget svarar trevligt och snabbt, och priset är rimligt. Däremot verkar de strikta in- och utcheckningstiderna snarare vara utformade för att dra in extra pengar från gästerna. Man kan inte checka in före kl. 16 på grund av städning – men måste checka ut senast kl. 10 eftersom städpersonalen kommer klockan 10:05!Observera också att man måste lämna mycket personlig information efter bokningen.
K
Kalogeropoulou
nio månader sedan
Stannade i 6 nätter och älskade verkligen varje minut! Stället var supermysigt, rent och hade allt vi behövde. De övre studiorna har fantastisk utsikt – absolut värt det. Läget är också toppen – buss 55 och färjan ligger precis intill och tar dig till stadens centrum på under 15 minuter. Så lugnt och bekvämt, jag skulle definitivt bo här igen! 🫶🏻
Stannade i 6 nätter och älskade verkligen varje minut! Stället var supermysigt, rent och hade allt vi behövde. De övre studiorna har fantastisk utsikt – absolut värt det. Läget är också toppen – buss 55 och färjan ligger precis intill och tar dig till stadens centrum på under 15 minuter. Så lugnt och bekvämt, jag skulle definitivt bo här igen! 🫶🏻
F
Finicia
nio månader sedan
Trevlig vistelse hos Andreas. Något lyhört men lugnt område. Hade önskat en TV eller mikrovågsugn men i sin helhet är jag nöjd. Lägenheten ligger inte långt ifrån fin skogsmiljö med utsiktsplats om man gillar att promenera. Rekommenderar!
Trevlig vistelse hos Andreas. Något lyhört men lugnt område. Hade önskat en TV eller mikrovågsugn men i sin helhet är jag nöjd. Lägenheten ligger inte långt ifrån fin skogsmiljö med utsiktsplats om man gillar att promenera. Rekommenderar!