Vad gästerna säger
E
Eva Linnea
åtta månader sedan
Riktigt fin och väl inredd liten lägenhet i ett underbart område på Södermalm. Lugnt och fridfullt, och nära till bra och charmiga restauranger och barer. Vi hade med oss vår baby men fick ordna en egen säng åt henne, vilket det fanns gott om plats för. Allt som allt ett perfekt ställe att bo på ett par dagar om man vill utforska Stockholm!
Riktigt fin och väl inredd liten lägenhet i ett underbart område på Södermalm. Lugnt och fridfullt, och nära till bra och charmiga restauranger och barer. Vi hade med oss vår baby men fick ordna en egen säng åt henne, vilket det fanns gott om plats för. Allt som allt ett perfekt ställe att bo på ett par dagar om man vill utforska Stockholm!
J
Julia
åtta månader sedan
Lägenheten är ren, prydlig och överlag bra. Den ligger dock inte i Stockholms innerstad som det stod på Airbnb-sidan; den ligger i förorten Sundbyberg (postnummer 172 34). Eftersom vi inte visste detta när vi bokade tog det oss ungefär en extra timme att hitta fram. Annars var vi nöjda med lägenheten.
Lägenheten är ren, prydlig och överlag bra. Den ligger dock inte i Stockholms innerstad som det stod på Airbnb-sidan; den ligger i förorten Sundbyberg (postnummer 172 34). Eftersom vi inte visste detta när vi bokade tog det oss ungefär en extra timme att hitta fram. Annars var vi nöjda med lägenheten.
N
Noora
nio månader sedan
Nyckelappen var lite frustrerande. Utcheckningen var väldigt tidig och incheckningen rätt sen. Lägenheten var fin och läget riktigt bra. Städaren stod ändå vid dörren redan före klockan tio på morgonen, och det hördes borrningsljud och annat från lägenheten ovanför. Priset kändes ganska högt och helhetsintrycket var inte särskilt välkomnande.
Nyckelappen var lite frustrerande. Utcheckningen var väldigt tidig och incheckningen rätt sen. Lägenheten var fin och läget riktigt bra. Städaren stod ändå vid dörren redan före klockan tio på morgonen, och det hördes borrningsljud och annat från lägenheten ovanför. Priset kändes ganska högt och helhetsintrycket var inte särskilt välkomnande.
L
Lena
nio månader sedan
Rummet överensstämde väl med beskrivningen. Instruktioner från värden var tydliga, informativa och levererades "just-in-time". Köket var välutrustat, det var välstädat och sköna sängar/sänglinne.
För icke bilburna ska man vara beredd på att gå en bit för att komma till buss/tåg och restaurang/affärer.
Rummet överensstämde väl med beskrivningen. Instruktioner från värden var tydliga, informativa och levererades "just-in-time". Köket var välutrustat, det var välstädat och sköna sängar/sänglinne.
För icke bilburna ska man vara beredd på att gå en bit för att komma till buss/tåg och restaurang/affärer.
M
Maya
nio månader sedan
Läget är utmärkt, med charmiga gränder, många trevliga restauranger och butiker. Dessutom ligger boendet centralt i staden. Huvudrummet kändes fint och ljust tack vare det naturliga ljuset. Köket och badrummet är däremot ganska små, som bilderna visar, vilket gjorde det lite besvärligt att duscha.
Läget är utmärkt, med charmiga gränder, många trevliga restauranger och butiker. Dessutom ligger boendet centralt i staden. Huvudrummet kändes fint och ljust tack vare det naturliga ljuset. Köket och badrummet är däremot ganska små, som bilderna visar, vilket gjorde det lite besvärligt att duscha.