Vad gästerna säger
Roos
ungefär ett år sedan
Fantastisk plats att bo på. Jättebra frukostmöjligheter i närheten. SL-appen för kollektivtrafiken är en smidig resekompis! Fräsch lägenhet med allt man behöver. Tydliga instruktioner för incheckning med mera. Mycket snabba svar på frågor. Rekommenderas varmt!
Fantastisk plats att bo på. Jättebra frukostmöjligheter i närheten. SL-appen för kollektivtrafiken är en smidig resekompis! Fräsch lägenhet med allt man behöver. Tydliga instruktioner för incheckning med mera. Mycket snabba svar på frågor. Rekommenderas varmt!
Brigitte
ungefär ett år sedan
Andreas är en vänlig och mycket tillgänglig värd. Lägenheten är precis som på bilderna och väldigt ren. Det rymliga köket/vardagsrummet, den separata gästtoaletten och förstås den lilla balkongen med utsikt över vattnet är verkligen ett plus. Området erbjuder också fina rekreationsmöjligheter om man vill ta en paus från sightseeing, och det finns flera trevliga restauranger i närheten. Tunnelbana och mataffärer ligger bekvämt på promenadavstånd. Vi kommer gärna tillbaka.
Andreas är en vänlig och mycket tillgänglig värd. Lägenheten är precis som på bilderna och väldigt ren. Det rymliga köket/vardagsrummet, den separata gästtoaletten och förstås den lilla balkongen med utsikt över vattnet är verkligen ett plus. Området erbjuder också fina rekreationsmöjligheter om man vill ta en paus från sightseeing, och det finns flera trevliga restauranger i närheten. Tunnelbana och mataffärer ligger bekvämt på promenadavstånd. Vi kommer gärna tillbaka.
David
ungefär ett år sedan
Läget är utmärkt. Allt är inom gångavstånd och det är enkelt att ta sig med kollektivtrafik. Rummet var väldigt rent och alla apparater fungerade bra. Det enda är att det är ganska litet, särskilt badrummet. Jag är lång och var tvungen att lämna dörren öppen för att kunna sitta på toaletten.
Läget är utmärkt. Allt är inom gångavstånd och det är enkelt att ta sig med kollektivtrafik. Rummet var väldigt rent och alla apparater fungerade bra. Det enda är att det är ganska litet, särskilt badrummet. Jag är lång och var tvungen att lämna dörren öppen för att kunna sitta på toaletten.
Eva
ungefär ett år sedan
Vi hade en underbar vistelse. Lägenheten är rymlig om ni reser som par. Grundläggande förnödenheter fanns. Läget på Södermalm är perfekt för att utforska staden; om du inte har något emot att promenera lite behöver du inte ens ta tåg eller bussar. Bagerier och mataffärer precis runt hörnet. Vi njöt särskilt av morgnarna på balkongen. Enda nackdelen är att låset är lite bökigt att använda. Kommunikationen var enkel och smidig.
Vi hade en underbar vistelse. Lägenheten är rymlig om ni reser som par. Grundläggande förnödenheter fanns. Läget på Södermalm är perfekt för att utforska staden; om du inte har något emot att promenera lite behöver du inte ens ta tåg eller bussar. Bagerier och mataffärer precis runt hörnet. Vi njöt särskilt av morgnarna på balkongen. Enda nackdelen är att låset är lite bökigt att använda. Kommunikationen var enkel och smidig.