Vad gästerna säger
G
Genevieve
ungefär ett år sedan
Läget är fantastiskt och lägenheten är väldigt bekväm och STOR! I Europa är det svårt att hitta lägenheter med utrymme för fyra personer att röra sig fritt i. Den här lägenheten är rymlig, väl inredd och utrustad med moderna möbler och utrustning. Den enda lilla nackdelen är att den fjärde personen måste sova på en luftmadrass, vilket inte är så bekvämt. Min man och jag hade dubbelsängen i sovrummet, ett barn sov i soffan och det andra barnet sov på luftmadrassen. Köket är fullt utrustat och mycket stort. Badrummet är rymligt. Duschdelen är som ett våtrum med hopfällbara glasdörrar, så man använder flip-flops inomhus – men vi vande oss. Det är den europeiska duschstilen. Bästa delen är läget – vi bodde mitt i Gamla stan. Mycket praktiskt! Incheckning är kl. 16.00, så om du vill checka in tidigare (kl. 14.00) får du betala extra. Ytterdörren öppnas via en app i mobilen – det fungerade bra när vi väl klurat ut det. Sammantaget en fantastisk upplevelse!
Läget är fantastiskt och lägenheten är väldigt bekväm och STOR! I Europa är det svårt att hitta lägenheter med utrymme för fyra personer att röra sig fritt i. Den här lägenheten är rymlig, väl inredd och utrustad med moderna möbler och utrustning. Den enda lilla nackdelen är att den fjärde personen måste sova på en luftmadrass, vilket inte är så bekvämt. Min man och jag hade dubbelsängen i sovrummet, ett barn sov i soffan och det andra barnet sov på luftmadrassen. Köket är fullt utrustat och mycket stort. Badrummet är rymligt. Duschdelen är som ett våtrum med hopfällbara glasdörrar, så man använder flip-flops inomhus – men vi vande oss. Det är den europeiska duschstilen. Bästa delen är läget – vi bodde mitt i Gamla stan. Mycket praktiskt! Incheckning är kl. 16.00, så om du vill checka in tidigare (kl. 14.00) får du betala extra. Ytterdörren öppnas via en app i mobilen – det fungerade bra när vi väl klurat ut det. Sammantaget en fantastisk upplevelse!
P
Paula
ungefär ett år sedan
Toppläge och mysig lägenhet med gott om plats för min man och mig. Vi bodde här under en långhelg och jag rekommenderade det här stället till andra!
Toppläge och mysig lägenhet med gott om plats för min man och mig. Vi bodde här under en långhelg och jag rekommenderade det här stället till andra!
T
Ted
ungefär ett år sedan
William’s ställe är den måttstock efter vilken andra AirBB:s bör bedömas. Fantastiskt läge, en ren och rymlig lägenhet, smidig in- och utcheckning… helt underbart! Trapporna (som nämnts i tidigare omdömen) är precis vad man kan förvänta sig i en flera hundra år gammal europeisk byggnad. Det är bara en kort promenad till både mataffär och bageri… hela Gamla stan går lätt att utforska till fots på nolltid. Det var väldigt praktiskt med en tvättmaskin i lägenheten, man behöver bara planera för lufttorkning. Kaffebryggaren var fantastisk och sparade förmodligen en hel del pengar varje morgon jämfört med att köpa kaffe ute. Vi kommer definitivt att försöka bo här igen om vi är tillbaka i Stockholm!
William’s ställe är den måttstock efter vilken andra AirBB:s bör bedömas. Fantastiskt läge, en ren och rymlig lägenhet, smidig in- och utcheckning… helt underbart! Trapporna (som nämnts i tidigare omdömen) är precis vad man kan förvänta sig i en flera hundra år gammal europeisk byggnad. Det är bara en kort promenad till både mataffär och bageri… hela Gamla stan går lätt att utforska till fots på nolltid. Det var väldigt praktiskt med en tvättmaskin i lägenheten, man behöver bara planera för lufttorkning. Kaffebryggaren var fantastisk och sparade förmodligen en hel del pengar varje morgon jämfört med att köpa kaffe ute. Vi kommer definitivt att försöka bo här igen om vi är tillbaka i Stockholm!