Vad gästerna säger
K
Kathryn
ungefär ett år sedan
Lägenheten var vacker – precis som på bilderna. Storleken och läget passade perfekt för vår vistelse. Värden var mycket tillmötesgående när vi behövde lägga till fler gäster, och de flexibla sovlösningarna var idealiska för en större grupp. Frederik var väldigt snabb på att svara och hjälpsam med de få frågor vi hade. Skulle definitivt bo här igen!
Lägenheten var vacker – precis som på bilderna. Storleken och läget passade perfekt för vår vistelse. Värden var mycket tillmötesgående när vi behövde lägga till fler gäster, och de flexibla sovlösningarna var idealiska för en större grupp. Frederik var väldigt snabb på att svara och hjälpsam med de få frågor vi hade. Skulle definitivt bo här igen!
J
Juliana
ungefär ett år sedan
Det var en vacker, fräsch lägenhet – vi hade verkligen tur med boendet och området runt omkring var så trevligt. Det fanns många bagerier och butiker på promenadavstånd. Vi älskade också att det fanns en bastu i lägenheten!
Det var en vacker, fräsch lägenhet – vi hade verkligen tur med boendet och området runt omkring var så trevligt. Det fanns många bagerier och butiker på promenadavstånd. Vi älskade också att det fanns en bastu i lägenheten!
M
Marion
ungefär ett år sedan
Välskött boende på ett välanbundet läge. Vackert, lugnt område med bra bussförbindelser, mycket rent, allt som beskrivet och fint inrett.
Välskött boende på ett välanbundet läge. Vackert, lugnt område med bra bussförbindelser, mycket rent, allt som beskrivet och fint inrett.
K
Kirsten
ungefär ett år sedan
En underbar plats, liten men perfekt, väldigt ren. Läget är fantastiskt, mitt i Gamla stan. Mycket prisvärt och den hade allt jag behövde. Köket var större än jag förväntat mig och perfekt för riktigt fina frukostar/luncher.Jag var medveten om att man öppnar med app/Bluetooth, men det visade sig vara lite svårare än jag trott. Under mina 24 timmar med flyg hade jag inte möjlighet att uppdatera appen, vilket krävs innan man kan komma in, och jag fick inte igång mobildata när jag landade i Sverige. Som tur är finns ett café med WiFi i närheten, så det löste sig till slut. Det här är nog inget problem för den som reser inom EU med fungerande mobilt internet. Jag blev också mer orolig än jag väntat mig över att alltid se till att telefonen var laddad. Den här typen av telefonbaserad “nyckel” är något man bör vara förberedd på. Med det sagt vill jag understryka att appen fungerade felfritt under hela vistelsen.
En underbar plats, liten men perfekt, väldigt ren. Läget är fantastiskt, mitt i Gamla stan. Mycket prisvärt och den hade allt jag behövde. Köket var större än jag förväntat mig och perfekt för riktigt fina frukostar/luncher.Jag var medveten om att man öppnar med app/Bluetooth, men det visade sig vara lite svårare än jag trott. Under mina 24 timmar med flyg hade jag inte möjlighet att uppdatera appen, vilket krävs innan man kan komma in, och jag fick inte igång mobildata när jag landade i Sverige. Som tur är finns ett café med WiFi i närheten, så det löste sig till slut. Det här är nog inget problem för den som reser inom EU med fungerande mobilt internet. Jag blev också mer orolig än jag väntat mig över att alltid se till att telefonen var laddad. Den här typen av telefonbaserad “nyckel” är något man bör vara förberedd på. Med det sagt vill jag understryka att appen fungerade felfritt under hela vistelsen.