Vad gästerna säger
W
Walter
ungefär ett år sedan
Bekväm lägenhet i ett utmärkt läge. Fantastiskt läge – byggarbetet var inte särskilt störande när vi var där, det började runt 10:30 på förmiddagen, även om det kan vara besvärligt på andra sidan av byggnaden. Observera att det mer handlar om renovering. Området är toppen med många fantastiska restauranger inom gångavstånd.
Bekväm lägenhet i ett utmärkt läge. Fantastiskt läge – byggarbetet var inte särskilt störande när vi var där, det började runt 10:30 på förmiddagen, även om det kan vara besvärligt på andra sidan av byggnaden. Observera att det mer handlar om renovering. Området är toppen med många fantastiska restauranger inom gångavstånd.
Paolo
ungefär ett år sedan
Lägenheten är funktionell, välmöblerad och utrustad, charmig och ligger i en mycket vacker modern designbyggnad. Området är mycket lugnt och har bra kommunikationer med buss och vaporetto. Den som vill bo här bör veta att det inte finns några butiker eller stormarknader på mycket nära håll, så man behöver ta sig iväg för att handla. Men just det – buss- och vaporettohållplatserna ligger bara några minuters promenad bort.
Lägenheten är funktionell, välmöblerad och utrustad, charmig och ligger i en mycket vacker modern designbyggnad. Området är mycket lugnt och har bra kommunikationer med buss och vaporetto. Den som vill bo här bör veta att det inte finns några butiker eller stormarknader på mycket nära håll, så man behöver ta sig iväg för att handla. Men just det – buss- och vaporettohållplatserna ligger bara några minuters promenad bort.
S
Serhii
ungefär ett år sedan
En ganska rymlig och ljus lägenhet med allt som behövs för att bo. Det enda som saknades var en mikrovågsugn. Läget är utmärkt: en fin strandpromenad alldeles i närheten, en mataffär rakt över gatan och inte långt bort finns en busshållplats med bussar till stadens centrum.
En ganska rymlig och ljus lägenhet med allt som behövs för att bo. Det enda som saknades var en mikrovågsugn. Läget är utmärkt: en fin strandpromenad alldeles i närheten, en mataffär rakt över gatan och inte långt bort finns en busshållplats med bussar till stadens centrum.
M
Mahdi
ungefär ett år sedan
Olof var snabb på att svara och hjälpsam, läget är toppen och lugnt! - Det finns en mataffär precis framför byggnaden! - Gratis tvättservice i byggnaden
Olof var snabb på att svara och hjälpsam, läget är toppen och lugnt! - Det finns en mataffär precis framför byggnaden! - Gratis tvättservice i byggnaden
Е
Елена
ungefär ett år sedan
Lägenheten var ren. Läget är bekvämt – bara en 3 minuters promenad till busshållplatsen, och det finns en butik precis under huset. Vi hörde inga störande ljud. Till tunnelbanan är det cirka 12–15 minuters promenad. Allt som allt gillade vi vistelsen.
Lägenheten var ren. Läget är bekvämt – bara en 3 minuters promenad till busshållplatsen, och det finns en butik precis under huset. Vi hörde inga störande ljud. Till tunnelbanan är det cirka 12–15 minuters promenad. Allt som allt gillade vi vistelsen.
É
Élise
ungefär ett år sedan
Fantastisk vistelse i det här boendet – läget, utrymmet, ljusinsläppet och lugnet gjorde att vi verkligen fick en härlig upplevelse. Vi rekommenderar det varmt!
Fantastisk vistelse i det här boendet – läget, utrymmet, ljusinsläppet och lugnet gjorde att vi verkligen fick en härlig upplevelse. Vi rekommenderar det varmt!
M
Máté
ungefär ett år sedan
Boendet hade ett fantastiska läge och tunnelbanan var lätt att nå till fots. Det var rent och såg ut precis som på bilderna. Det var första gången jag bodde på ett Airbnb, men jag kan varmt rekommendera detta boende till alla.
Boendet hade ett fantastiska läge och tunnelbanan var lätt att nå till fots. Det var rent och såg ut precis som på bilderna. Det var första gången jag bodde på ett Airbnb, men jag kan varmt rekommendera detta boende till alla.