Vad gästerna säger
W
Wendy
tolv månader sedan
Vi tyckte att Elias lägenhet var ren och rymlig. Den ligger i ett bostadsområde med bra kommunikationer till Stockholms centrum. Det finns en bra mataffär och en Lidl i närheten, samt flera restauranger och barer. Vi upplevde utcheckningstiden (kl. 10.00) som ganska tidig, men den var tydligt angiven i vår bokning.
Vi tyckte att Elias lägenhet var ren och rymlig. Den ligger i ett bostadsområde med bra kommunikationer till Stockholms centrum. Det finns en bra mataffär och en Lidl i närheten, samt flera restauranger och barer. Vi upplevde utcheckningstiden (kl. 10.00) som ganska tidig, men den var tydligt angiven i vår bokning.
Andreas
tolv månader sedan
Boendet var mycket bra, bekvämt och rent med en fantastisk utsikt. Det enda negativa var att det bara finns en toalett, vilket var lite besvärligt eftersom vi var sex personer från två familjer. Eftersom byggnaden är gammal uppstod det dessutom ett elproblem den sista dagen. Annars är området utmärkt, med nära till tunnelbana, mataffär, parker och en strandpromenad. Värden var mycket hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor. Jag skulle definitivt rekommendera det, särskilt för familjer!
Boendet var mycket bra, bekvämt och rent med en fantastisk utsikt. Det enda negativa var att det bara finns en toalett, vilket var lite besvärligt eftersom vi var sex personer från två familjer. Eftersom byggnaden är gammal uppstod det dessutom ett elproblem den sista dagen. Annars är området utmärkt, med nära till tunnelbana, mataffär, parker och en strandpromenad. Värden var mycket hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor. Jag skulle definitivt rekommendera det, särskilt för familjer!
Laura
tolv månader sedan
Fantastiskt läge och supertyst! Vi var oroliga för att det skulle vara väldigt bullrigt på nätterna när man befinner sig mitt i gamla stan, men den här lägenheten ligger på en lugn sidogata och vi hade inga som helst problem med ljudnivån. Den har också en charmig kombination av moderna inslag och historiska detaljer. Rekommenderas verkligen!
Fantastiskt läge och supertyst! Vi var oroliga för att det skulle vara väldigt bullrigt på nätterna när man befinner sig mitt i gamla stan, men den här lägenheten ligger på en lugn sidogata och vi hade inga som helst problem med ljudnivån. Den har också en charmig kombination av moderna inslag och historiska detaljer. Rekommenderas verkligen!
Megan
tolv månader sedan
Vi njöt av vår vecka i Andreas lägenhet. Det var en enkel fem minuters promenad till tunnelbanan och en snabb resa in till stan, med bra mataffärer i närheten. Även om lägenheten kändes något daterad var den rymlig, mycket ren och välutrustad. Eftersom den låg vid entrén till porten förekom lite buller, men det störde oss inte på natten. Förincheckningen skedde på en annan plattform och krävde en hel del personlig information. Vi kan varmt rekommendera att bo i Andreas lägenhet om ni besöker Stockholm.
Vi njöt av vår vecka i Andreas lägenhet. Det var en enkel fem minuters promenad till tunnelbanan och en snabb resa in till stan, med bra mataffärer i närheten. Även om lägenheten kändes något daterad var den rymlig, mycket ren och välutrustad. Eftersom den låg vid entrén till porten förekom lite buller, men det störde oss inte på natten. Förincheckningen skedde på en annan plattform och krävde en hel del personlig information. Vi kan varmt rekommendera att bo i Andreas lägenhet om ni besöker Stockholm.