Vad gästerna säger
Pekka
tolv månader sedan
Boendet var överlag trevligt och unikt. Inte optimalt för små barn eller för personer som har svårt att gå i trappor. Kanske skulle man kunna göra en extra putsning av golven. Läget 5/5.
Boendet var överlag trevligt och unikt. Inte optimalt för små barn eller för personer som har svårt att gå i trappor. Kanske skulle man kunna göra en extra putsning av golven. Läget 5/5.
Philippe
tolv månader sedan
Mycket professionell värd. Väldigt bekväma sängar. Utmärkt läge nära tunnelbana och mataffärer. Fantastisk promenadväg vid vattnet med badmöjligheter.
Mycket professionell värd. Väldigt bekväma sängar. Utmärkt läge nära tunnelbana och mataffärer. Fantastisk promenadväg vid vattnet med badmöjligheter.
M
Mary
tolv månader sedan
Underbart ställe att bo på i Gamla Stan! Läget var perfekt för att promenera till sevärdheter, butiker och restauranger. Lägenheten var ren, ljus och hade allt vi behövde. Värden William var mycket hjälpsam och snabb att svara. Skulle gärna bo här igen!
Underbart ställe att bo på i Gamla Stan! Läget var perfekt för att promenera till sevärdheter, butiker och restauranger. Lägenheten var ren, ljus och hade allt vi behövde. Värden William var mycket hjälpsam och snabb att svara. Skulle gärna bo här igen!
K
Keleah
tolv månader sedan
Bra läge, vacker bostad, nära till kollektivtrafik, shopping och restauranger. Fin park i närheten för barn. Perfekt plats för fa Läget, personalen, rent, bekvämt.
Bra läge, vacker bostad, nära till kollektivtrafik, shopping och restauranger. Fin park i närheten för barn. Perfekt plats för fa Läget, personalen, rent, bekvämt.
Vilma
tolv månader sedan
Superfin lägenhet, perfekt för övernattning! Väldigt fräscht och där finns allt man behöver för att stanna borta, kyl, dusch, mikro och möjlighet för att fixa egen mat om så önskas. Kommunikationen med värden var enkel, smidig och tydlig. Vi bodde 4 personer över natten, det var enkelt att hitta taxi och det var precis lagom ställe att landa på efter en konsert på gärdet🙏🏼😁 Väldigt prisvärt dessutom, rekomenderat starkt detta boende!!
Superfin lägenhet, perfekt för övernattning! Väldigt fräscht och där finns allt man behöver för att stanna borta, kyl, dusch, mikro och möjlighet för att fixa egen mat om så önskas. Kommunikationen med värden var enkel, smidig och tydlig. Vi bodde 4 personer över natten, det var enkelt att hitta taxi och det var precis lagom ställe att landa på efter en konsert på gärdet🙏🏼😁 Väldigt prisvärt dessutom, rekomenderat starkt detta boende!!
N
NIRMIL
tolv månader sedan
Fantastisk vistelse i Södermalm! Läget var perfekt, smidiga bussförbindelser till Södra station och därifrån vidare ut i hela stan. Lägenheten var rymlig och bekväm för vår familj på fyra och var välutrustad med nästan allt vi behövde under vår vistelse. Värdarna svarade snabbt på våra frågor och var hjälpsamma med alla våra önskemål.
Fantastisk vistelse i Södermalm! Läget var perfekt, smidiga bussförbindelser till Södra station och därifrån vidare ut i hela stan. Lägenheten var rymlig och bekväm för vår familj på fyra och var välutrustad med nästan allt vi behövde under vår vistelse. Värdarna svarade snabbt på våra frågor och var hjälpsamma med alla våra önskemål.
A
Alexey
tolv månader sedan
Rymlig och fräsch lägenhet med balkong och modern design. Utrustad med alla bekvämligheter (vattenkokare, stekpanna, kylskåp, kaffebryggare) samt tydliga regler. Mataffär två minuters promenad bort. 20 minuters cykeltur till stadens centrum.
Rymlig och fräsch lägenhet med balkong och modern design. Utrustad med alla bekvämligheter (vattenkokare, stekpanna, kylskåp, kaffebryggare) samt tydliga regler. Mataffär två minuters promenad bort. 20 minuters cykeltur till stadens centrum.