Vad gästerna säger
F
Felix
åtta månader sedan
Lägenheten motsvarar verkligen bilderna – den är inte stor men passar perfekt om man bara behöver en plats att sova på när man utforskar Stockholm några dagar. Beroende på vad man är ute efter är läget också bra: Lägenheten ligger i ett lugnt bostadsområde med goda kommunikationer.Det fanns dock tre saker som jag tyckte kunde förbättras: städningen var inte helt noggrann (jag hittade till exempel enstaka gamla kvitton och lite snusrester under sängarna), väggarna är ganska tunna så man hör en del ljud från trapphuset, och sängarna är av enklare kvalitet – de känns lite obekväma och kan knarra, särskilt bäddsoffan, men även de vanliga sängarna.
Lägenheten motsvarar verkligen bilderna – den är inte stor men passar perfekt om man bara behöver en plats att sova på när man utforskar Stockholm några dagar. Beroende på vad man är ute efter är läget också bra: Lägenheten ligger i ett lugnt bostadsområde med goda kommunikationer.Det fanns dock tre saker som jag tyckte kunde förbättras: städningen var inte helt noggrann (jag hittade till exempel enstaka gamla kvitton och lite snusrester under sängarna), väggarna är ganska tunna så man hör en del ljud från trapphuset, och sängarna är av enklare kvalitet – de känns lite obekväma och kan knarra, särskilt bäddsoffan, men även de vanliga sängarna.
R
Rimma
åtta månader sedan
Överlag var upplevelsen bra och det är ett härligt ställe att bo på. Stjärnorna drogs ned på grund av en tydlig lukt (som tidigare nämnts i recensioner), dålig ljudisolering (vi var där på Halloween så det kanske är tystare vid andra tillfällen, men vi hörde grannar ovanpå och fotsteg utanför eftersom det ligger precis vid entrén), och en dusch som genast översvämmade hela badrummet. Området var väldigt pittoreskt och atmosfären hemtrevlig! Sängarna var också bekväma.
Överlag var upplevelsen bra och det är ett härligt ställe att bo på. Stjärnorna drogs ned på grund av en tydlig lukt (som tidigare nämnts i recensioner), dålig ljudisolering (vi var där på Halloween så det kanske är tystare vid andra tillfällen, men vi hörde grannar ovanpå och fotsteg utanför eftersom det ligger precis vid entrén), och en dusch som genast översvämmade hela badrummet. Området var väldigt pittoreskt och atmosfären hemtrevlig! Sängarna var också bekväma.
L
Lukasz
åtta månader sedan
Boendet var precis som på bilderna, med alla faciliteter som behövs för en kort eller lång vistelse. Vi reste till stadens centrum med kollektivtrafiken, och det finns en SL-stadsfärja bara några steg från boendet (du kan köpa enkelbiljett eller periodkort för en eller flera dagar).
Boendet var precis som på bilderna, med alla faciliteter som behövs för en kort eller lång vistelse. Vi reste till stadens centrum med kollektivtrafiken, och det finns en SL-stadsfärja bara några steg från boendet (du kan köpa enkelbiljett eller periodkort för en eller flera dagar).