Vad gästerna säger
D
Daniela
åtta månader sedan
Tyst del av staden, bortom det livliga centrumet men ändå bara ett stenkast från tunnelbanestationen. Vacker, modern arkitektur i närområdet. Perfekt kommunikation med värdarna.
Tyst del av staden, bortom det livliga centrumet men ändå bara ett stenkast från tunnelbanestationen. Vacker, modern arkitektur i närområdet. Perfekt kommunikation med värdarna.
Y
Yousra
åtta månader sedan
Mysigt – sängarna var bekväma, även bäddsoffan var riktigt bra. Allt var väldigt rent och vi frös inte alls. Byggnaden höll på att renoveras, men de verkade ta paus under vår vistelse för vi hörde ingenting och sov fantastiskt gott! Läget är perfekt med en mataffär och en busshållplats precis mittemot. Det är ett trevligt område och boendet ligger mycket bra till.
Mysigt – sängarna var bekväma, även bäddsoffan var riktigt bra. Allt var väldigt rent och vi frös inte alls. Byggnaden höll på att renoveras, men de verkade ta paus under vår vistelse för vi hörde ingenting och sov fantastiskt gott! Läget är perfekt med en mataffär och en busshållplats precis mittemot. Det är ett trevligt område och boendet ligger mycket bra till.
E
Eirin
åtta månader sedan
Allt var enkelt och smidigt från incheckning till utcheckning. Värden var lätt att kommunicera med. Lägenheten ligger centralt och fint, samtidigt som den är ganska skyddad från ljud.
Allt var enkelt och smidigt från incheckning till utcheckning. Värden var lätt att kommunicera med. Lägenheten ligger centralt och fint, samtidigt som den är ganska skyddad från ljud.
A
Alejandro
åtta månader sedan
Det är ett bra alternativ för att utforska Stockholm, beläget i ett mycket lugnt område med goda kommunikationer. Boendet är jättefint och bekvämt, även om det kan kännas trångt för fler än två gäster.Fördel: kaffemaskinen är fantastisk!!Nackdel: ventilationen. På natten kan det kännas lite instängt eller att det saknas frisk luft. En mörkläggningsgardin vore också bra för att dämpa morgonljuset.Vad gäller kommunikationen är Andreas alltid uppmärksam och svarar snabbt. Vi kunde till och med ordna en extra natt nästan direkt. Däremot är de automatiska meddelandena för långa och gör kommunikationen mindre smidig, så viktig information försvinner.Incheckningsprocessen var det sämsta med upplevelsen: man måste registrera sig på en webbplats och sedan i en app som dessutom måste laddas ner. Även om appen fungerar mycket bra och är smidig under vistelsen är incheckningen komplicerad och tar för lång tid med för många steg.
Det är ett bra alternativ för att utforska Stockholm, beläget i ett mycket lugnt område med goda kommunikationer. Boendet är jättefint och bekvämt, även om det kan kännas trångt för fler än två gäster.Fördel: kaffemaskinen är fantastisk!!Nackdel: ventilationen. På natten kan det kännas lite instängt eller att det saknas frisk luft. En mörkläggningsgardin vore också bra för att dämpa morgonljuset.Vad gäller kommunikationen är Andreas alltid uppmärksam och svarar snabbt. Vi kunde till och med ordna en extra natt nästan direkt. Däremot är de automatiska meddelandena för långa och gör kommunikationen mindre smidig, så viktig information försvinner.Incheckningsprocessen var det sämsta med upplevelsen: man måste registrera sig på en webbplats och sedan i en app som dessutom måste laddas ner. Även om appen fungerar mycket bra och är smidig under vistelsen är incheckningen komplicerad och tar för lång tid med för många steg.
E
Eloise Mei Lin
åtta månader sedan
Vi uppskattade verkligen vår vistelse i denna moderna studio. Den låg i ett utmärkt läge i ett mycket lugnt bostadsområde, men bara en kort promenad från buss- och färjehållplatserna, vilket gjorde det superenkelt att ta sig till Gamla stan (huvudattraktionerna), Södermalm (fina kaféer) och Djurgården (många museer). Kökshörnan var som väntat liten men fullt tillräcklig för att laga enkla måltider. Det enda som kändes lite trist var att det saknades grundläggande kryddor, till exempel salt, peppar och olja, vilket man ändå kan förvänta sig när det erbjuds möjlighet att laga mat.
Vi uppskattade verkligen vår vistelse i denna moderna studio. Den låg i ett utmärkt läge i ett mycket lugnt bostadsområde, men bara en kort promenad från buss- och färjehållplatserna, vilket gjorde det superenkelt att ta sig till Gamla stan (huvudattraktionerna), Södermalm (fina kaféer) och Djurgården (många museer). Kökshörnan var som väntat liten men fullt tillräcklig för att laga enkla måltider. Det enda som kändes lite trist var att det saknades grundläggande kryddor, till exempel salt, peppar och olja, vilket man ändå kan förvänta sig när det erbjuds möjlighet att laga mat.