Vad gästerna säger
E
Ellen
åtta månader sedan
Utmärkt boende, välplanerat, rent och med allt man kan tänkas behöva – till och med värmeljus och tändstickor för att skapa rätt stämning. Fredrik är väldigt hjälpsam, lätt att nå och svarar på nolltid. Min son bor i närheten, så nästa gång jag besöker honom kommer jag definitivt att boka det här boendet igen!
Utmärkt boende, välplanerat, rent och med allt man kan tänkas behöva – till och med värmeljus och tändstickor för att skapa rätt stämning. Fredrik är väldigt hjälpsam, lätt att nå och svarar på nolltid. Min son bor i närheten, så nästa gång jag besöker honom kommer jag definitivt att boka det här boendet igen!
A
Amy
åtta månader sedan
Det här är ett fantastiskt område med massor av bra restauranger och butiker. Perfekt att promenera runt i! Busslinjen går VÄLDIGT nära, vilket är mycket smidigt för att ta sig runt i stan. Lägenheten var ren, bekväm och säker. Jag skulle gärna bo här igen!
Det här är ett fantastiskt område med massor av bra restauranger och butiker. Perfekt att promenera runt i! Busslinjen går VÄLDIGT nära, vilket är mycket smidigt för att ta sig runt i stan. Lägenheten var ren, bekväm och säker. Jag skulle gärna bo här igen!
A
Angela
åtta månader sedan
Platsen var perfekt, boendet var rent och värdarna var fantastiska. Lägenheten var ovanligt ren. Utsikten var otrolig och det låg så nära stadens centrum. Vi tog färjan in till centrum, vilket bidrog till platsens charm. Området var dessutom väldigt lugnt, och jag kände mig trygg när jag promenerade där även sent på kvällen. Värdarna svarade snabbt på meddelanden, men man behöver nästan aldrig kontakta dem eftersom allt är perfekt.
Platsen var perfekt, boendet var rent och värdarna var fantastiska. Lägenheten var ovanligt ren. Utsikten var otrolig och det låg så nära stadens centrum. Vi tog färjan in till centrum, vilket bidrog till platsens charm. Området var dessutom väldigt lugnt, och jag kände mig trygg när jag promenerade där även sent på kvällen. Värdarna svarade snabbt på meddelanden, men man behöver nästan aldrig kontakta dem eftersom allt är perfekt.
J
Julia
åtta månader sedan
Vår vistelse här var fantastisk. Särskilt den vackra utsikten genom den stora glasfronten och den goda förbindelsen till staden uppskattade vi mycket. Sängen är otroligt bekväm. Köket är välutrustat och badrummet med regndusch är rena drömmen. Tack så mycket!
Vår vistelse här var fantastisk. Särskilt den vackra utsikten genom den stora glasfronten och den goda förbindelsen till staden uppskattade vi mycket. Sängen är otroligt bekväm. Köket är välutrustat och badrummet med regndusch är rena drömmen. Tack så mycket!
M
Malou
åtta månader sedan
Jättefin lägenhet, toppenläge, en riktigt härlig vistelse! Det kändes verkligen som en typisk Airbnb-lägenhet med begränsad köksutrustning, men för en kort weekend var det precis vad vi behövde :)
Jättefin lägenhet, toppenläge, en riktigt härlig vistelse! Det kändes verkligen som en typisk Airbnb-lägenhet med begränsad köksutrustning, men för en kort weekend var det precis vad vi behövde :)
L
Li Ling
åtta månader sedan
Jag älskade Fredriks lägenhet! Jag kände mig som om jag bodde i ett femstjärnigt IKEA-visningshem där allt kändes bekant och som hemma. Grundläggande bekvämligheter som duschgel, handtvål och diskmedel finns tillgängliga. Lägenheten ligger inom tio minuters promenad från två stora matvarubutiker och tunnelbanestationen är fem minuter från centralstationen, vilket gör det enkelt att ta sig runt. Området är lugnt. Lägenheten är välmöblerad och ren, med rymligt vardagsrum och badrum. Alla vitvaror är moderna och fungerar utmärkt. En stor fördel är kodlåset istället för traditionell nyckel. Jag kommer definitivt att återvända hit nästa gång jag besöker Stockholm.
Jag älskade Fredriks lägenhet! Jag kände mig som om jag bodde i ett femstjärnigt IKEA-visningshem där allt kändes bekant och som hemma. Grundläggande bekvämligheter som duschgel, handtvål och diskmedel finns tillgängliga. Lägenheten ligger inom tio minuters promenad från två stora matvarubutiker och tunnelbanestationen är fem minuter från centralstationen, vilket gör det enkelt att ta sig runt. Området är lugnt. Lägenheten är välmöblerad och ren, med rymligt vardagsrum och badrum. Alla vitvaror är moderna och fungerar utmärkt. En stor fördel är kodlåset istället för traditionell nyckel. Jag kommer definitivt att återvända hit nästa gång jag besöker Stockholm.