Vad gästerna säger
D
Daniela
åtta månader sedan
Läget var utmärkt – mycket smidigt med tunnelbana och ett trevligt café samt restaurang alldeles i närheten. Tyvärr träffade vi inte Andreas personligen, utan fick många instruktioner via automatiska meddelanden och ingen individuell kommunikation. Lägenheten är praktiskt inredd, men saknar lite kärlek till detaljerna för att kännas riktigt ombonad. Av de fyra stolarna var en helt trasig och undanställd i ett förråd redan vid vår ankomst, och en annan vågade vi inte använda eftersom vi inte ville riskera att ramla – så vi fick dricka vårt te stående eller turas om att sitta. Dessutom kändes bäddsoffan något optimistisk för två personer, så vår son valde i slutet av kvällen att köra till sitt studentrum för att sova där. För fyra personer är lägenheten ganska trång.
Läget var utmärkt – mycket smidigt med tunnelbana och ett trevligt café samt restaurang alldeles i närheten. Tyvärr träffade vi inte Andreas personligen, utan fick många instruktioner via automatiska meddelanden och ingen individuell kommunikation. Lägenheten är praktiskt inredd, men saknar lite kärlek till detaljerna för att kännas riktigt ombonad. Av de fyra stolarna var en helt trasig och undanställd i ett förråd redan vid vår ankomst, och en annan vågade vi inte använda eftersom vi inte ville riskera att ramla – så vi fick dricka vårt te stående eller turas om att sitta. Dessutom kändes bäddsoffan något optimistisk för två personer, så vår son valde i slutet av kvällen att köra till sitt studentrum för att sova där. För fyra personer är lägenheten ganska trång.
L
Lisa
åtta månader sedan
Studion var superren och bekväm. Det är bara några minuters promenad till en T-banestation, så det var mycket enkelt att ta sig runt i Stockholm. Det finns en ICA-butik på nästa gata och gott om restauranger, kaféer och butiker inom några kvarter. Sängen är nog den bekvämaste jag någonsin har sovit i! Och vi gillade särskilt den lyxiga kaffemaskinen som gör kafékaffe med bara ett knapptryck. Området är mycket säkert och tyst. Jag kan verkligen rekommendera det här stället.
Studion var superren och bekväm. Det är bara några minuters promenad till en T-banestation, så det var mycket enkelt att ta sig runt i Stockholm. Det finns en ICA-butik på nästa gata och gott om restauranger, kaféer och butiker inom några kvarter. Sängen är nog den bekvämaste jag någonsin har sovit i! Och vi gillade särskilt den lyxiga kaffemaskinen som gör kafékaffe med bara ett knapptryck. Området är mycket säkert och tyst. Jag kan verkligen rekommendera det här stället.