Vad gästerna säger
T
Tuana
nio månader sedan
Hade en trevlig vistelse! Det är kanske inte det bästa läget för en kort vistelse eftersom det tar minst 30–40 minuter att ta sig till centralstationen. Trots det var området väldigt fint, hade en vacker utsikt och en mycket lugn atmosfär.
Hade en trevlig vistelse! Det är kanske inte det bästa läget för en kort vistelse eftersom det tar minst 30–40 minuter att ta sig till centralstationen. Trots det var området väldigt fint, hade en vacker utsikt och en mycket lugn atmosfär.
J
James
nio månader sedan
Jag behövde förlänga min vistelse i Stockholm med en dag i sista minuten och det här AirBnB:t kunde inte ha mött mina behov bättre. Det ligger precis intill de bästa barerna i Södermalm, vilket gjorde sista kvällen i Stockholm helt fantastisk, och på morgonen upptäckte jag att tågstationen bara låg ett kvarter bort!
Jag behövde förlänga min vistelse i Stockholm med en dag i sista minuten och det här AirBnB:t kunde inte ha mött mina behov bättre. Det ligger precis intill de bästa barerna i Södermalm, vilket gjorde sista kvällen i Stockholm helt fantastisk, och på morgonen upptäckte jag att tågstationen bara låg ett kvarter bort!
J
Jolanta
nio månader sedan
Vi hade en väldigt trevlig tid. Byggnaden är ett riktigt arkitektoniskt mästerverk! Utsikten från femte våningen är fantastisk. För boendet finns både tallrikar, hygienartiklar och en hårtork. Sängen är mycket bekväm. Ett varmt och mysigt boende. Det finns ett litet kylskåp, en vattenkokare och en diskmaskin. Det är enkelt att ta sig till centrum med båt, bryggan ligger mycket nära boendet. Bussen går precis förbi byggnaden på väg mot centrum. Man kan också promenera till centrum på cirka 30 minuter – om vädret är fint är det riktig njutning att gå förbi de kalkstensmurade väggarna med de flerbostadshus som är byggda ovanpå.
Vi hade en väldigt trevlig tid. Byggnaden är ett riktigt arkitektoniskt mästerverk! Utsikten från femte våningen är fantastisk. För boendet finns både tallrikar, hygienartiklar och en hårtork. Sängen är mycket bekväm. Ett varmt och mysigt boende. Det finns ett litet kylskåp, en vattenkokare och en diskmaskin. Det är enkelt att ta sig till centrum med båt, bryggan ligger mycket nära boendet. Bussen går precis förbi byggnaden på väg mot centrum. Man kan också promenera till centrum på cirka 30 minuter – om vädret är fint är det riktig njutning att gå förbi de kalkstensmurade väggarna med de flerbostadshus som är byggda ovanpå.
M
Mathias
nio månader sedan
Boendet ligger mycket lugnt med utmärkta förbindelser till staden. Lägenheten är mycket ren, rymlig och modernt inredd – allt du behöver finns. Busshållplatsen ligger nästan utanför dörren och en båtbrygga bara fem minuter bort, så det är enkelt att ta sig in till centrum. Området är trevligt och lugnt.
Boendet ligger mycket lugnt med utmärkta förbindelser till staden. Lägenheten är mycket ren, rymlig och modernt inredd – allt du behöver finns. Busshållplatsen ligger nästan utanför dörren och en båtbrygga bara fem minuter bort, så det är enkelt att ta sig in till centrum. Området är trevligt och lugnt.
N
Nicola
nio månader sedan
Lägenheten är sprillans ny, ren och bekväm och har allt man behöver. Området är lugnt och inbjuder till sköna promenader. Lägenheten ligger inte precis vid tunnelbanan, men är ändå smidigt nåbar med buss. Den är så ny att den kan kännas lite opersonlig, och om man vill komma med ett konstruktivt tips skulle det vara att göra den mer ombonad med någon tavla eller färgklick. Den saknar TV, men det var inget som störde mig.
Lägenheten är sprillans ny, ren och bekväm och har allt man behöver. Området är lugnt och inbjuder till sköna promenader. Lägenheten ligger inte precis vid tunnelbanan, men är ändå smidigt nåbar med buss. Den är så ny att den kan kännas lite opersonlig, och om man vill komma med ett konstruktivt tips skulle det vara att göra den mer ombonad med någon tavla eller färgklick. Den saknar TV, men det var inget som störde mig.