Vad gästerna säger
M
Marina
nio månader sedan
Det är mycket väl kommunicerat, tågstationen ligger precis intill. Prisvärdet är toppen. Rummet är väldigt rymligt, rent och mysigt. Jag rekommenderar det!
Det är mycket väl kommunicerat, tågstationen ligger precis intill. Prisvärdet är toppen. Rummet är väldigt rymligt, rent och mysigt. Jag rekommenderar det!
M
Miyuki
nio månader sedan
Det här var ett perfekt ställe att bo på — både lägenheten och läget var utmärkta. Det var särskilt bra att det fanns gratis tvättmaskiner och torktumlare på bottenvåningen i byggnaden. Lägenheten var ren och köket hade allt vi behövde. Även om mikrovågsugnen var placerad ganska högt upp och var lite svår att nå, hade vi inga större problem med att använda köket. En kokplatta ingick också. Som andra recensenter har nämnt kom det en svag lukt från badrummets avlopp, men jag antar att det beror på byggnaden och är svår att undvika. Hissen i byggnaden är dessutom mycket liten. Om du har stora resväskor kanske de inte får plats. Vi var tvungna att fälla ihop barnvagnen för att kunna använda hissen, och den rymde som mest tre vuxna. Jag skulle väldigt gärna bo här igen nästa gång jag besöker Stockholm. Tack så mycket för allt!
Det här var ett perfekt ställe att bo på — både lägenheten och läget var utmärkta. Det var särskilt bra att det fanns gratis tvättmaskiner och torktumlare på bottenvåningen i byggnaden. Lägenheten var ren och köket hade allt vi behövde. Även om mikrovågsugnen var placerad ganska högt upp och var lite svår att nå, hade vi inga större problem med att använda köket. En kokplatta ingick också. Som andra recensenter har nämnt kom det en svag lukt från badrummets avlopp, men jag antar att det beror på byggnaden och är svår att undvika. Hissen i byggnaden är dessutom mycket liten. Om du har stora resväskor kanske de inte får plats. Vi var tvungna att fälla ihop barnvagnen för att kunna använda hissen, och den rymde som mest tre vuxna. Jag skulle väldigt gärna bo här igen nästa gång jag besöker Stockholm. Tack så mycket för allt!
J
Joonas
nio månader sedan
Fantastisk lägenhet för en långhelg! Mycket fräsch och sängen var bekväm. Det elektroniska nyckelsystemet var enkelt att använda och väldigt smidigt. Perfekt läge med alla restauranger och butiker i SoFo nära till hands, och bara några kvarter från närmaste tunnelbanestation!
Fantastisk lägenhet för en långhelg! Mycket fräsch och sängen var bekväm. Det elektroniska nyckelsystemet var enkelt att använda och väldigt smidigt. Perfekt läge med alla restauranger och butiker i SoFo nära till hands, och bara några kvarter från närmaste tunnelbanestation!
U
Ulf
nio månader sedan
Praktiskt boende med bra kommunikationer. Modernt. Bra läge. Fräscht. Kul koncept. Trevliga boenden. Helt digitalt, vilket fungerade bra. Det gemensamma köket fungerade bra. Städningen.
Praktiskt boende med bra kommunikationer. Modernt. Bra läge. Fräscht. Kul koncept. Trevliga boenden. Helt digitalt, vilket fungerade bra. Det gemensamma köket fungerade bra. Städningen.
M
Marie
nio månader sedan
Flott leilighet over Åre sentrum Superfin leilighet, romslig, høyt under taket, nytt, rent, gode senger, flotte bad, gjennomgående bra fasiliteter. Hyggelig support når vi fikk tak i de.
Flott leilighet over Åre sentrum Superfin leilighet, romslig, høyt under taket, nytt, rent, gode senger, flotte bad, gjennomgående bra fasiliteter. Hyggelig support når vi fikk tak i de.