Vad gästerna säger
A
Andreas
ungefär ett år sedan
En bekväm lägenhet med ett bra läge. Den hade alla bekvämligheter jag behövde och en mycket trevlig balkong. Enkel in- och utcheckning. Snabb internetuppkoppling.
En bekväm lägenhet med ett bra läge. Den hade alla bekvämligheter jag behövde och en mycket trevlig balkong. Enkel in- och utcheckning. Snabb internetuppkoppling.
G
Gauri
ungefär ett år sedan
Läget och utsikten från lägenheten var toppen! Det är gångavstånd till tunnelbanan och nära till stadskärnan. Observera dock att lägenheten ligger på en kulle, så man får räkna med att gå upp och ner för backen för att nå tunnelbanan och bussarna. För fyra vuxna kändes det lite trångt, men det fungerade bra eftersom vi var ute större delen av dagarna. Reglerna var däremot ganska strikta, och det saknades lite flexibilitet och den personliga omtanke man ofta uppskattar hos ett Airbnb.
Läget och utsikten från lägenheten var toppen! Det är gångavstånd till tunnelbanan och nära till stadskärnan. Observera dock att lägenheten ligger på en kulle, så man får räkna med att gå upp och ner för backen för att nå tunnelbanan och bussarna. För fyra vuxna kändes det lite trångt, men det fungerade bra eftersom vi var ute större delen av dagarna. Reglerna var däremot ganska strikta, och det saknades lite flexibilitet och den personliga omtanke man ofta uppskattar hos ett Airbnb.
Philip
ungefär ett år sedan
Boendet är rymligt, omgivningarna är fridfulla och lugna, interiören är prydlig och ren, och det är enkelt att ta sig hit med kollektivtrafik.
Boendet är rymligt, omgivningarna är fridfulla och lugna, interiören är prydlig och ren, och det är enkelt att ta sig hit med kollektivtrafik.
Mix
ungefär ett år sedan
Vi hade en fantastisk vistelse i det här fina och bekväma rummet i Sunderby Centrum. Perfekt för grupper eller familjer, med en mysig och välgenomtänkt yta som fick oss att känna oss som hemma. Läget är dessutom toppen – bara en kort promenad till kollektivtrafik, vilket gör det superenkelt att ta sig in till Stockholms innerstad. Rekommenderas varmt till alla som besöker området!
Vi hade en fantastisk vistelse i det här fina och bekväma rummet i Sunderby Centrum. Perfekt för grupper eller familjer, med en mysig och välgenomtänkt yta som fick oss att känna oss som hemma. Läget är dessutom toppen – bara en kort promenad till kollektivtrafik, vilket gör det superenkelt att ta sig in till Stockholms innerstad. Rekommenderas varmt till alla som besöker området!
Julius
ungefär ett år sedan
En väldigt mysig lägenhet som passar för ett par eller en ensam gäst. Det var härligt att promenera längs vattnet eller till de många restaurangerna. Tyvärr fungerade inte spolningen på toaletten när vi anlände, den hade varit avstängd. Men vi lyckades fixa det själva och Elias svarade snabbt på våra meddelanden och erbjöd sin hjälp.
En väldigt mysig lägenhet som passar för ett par eller en ensam gäst. Det var härligt att promenera längs vattnet eller till de många restaurangerna. Tyvärr fungerade inte spolningen på toaletten när vi anlände, den hade varit avstängd. Men vi lyckades fixa det själva och Elias svarade snabbt på våra meddelanden och erbjöd sin hjälp.