Vad gästerna säger
Sorsha
ungefär ett år sedan
Ett fantastiskt ställe i ett av Stockholms bästa områden. Massor av (verkligen fina) kaféer, restauranger, butiker och mataffärer precis runt hörnet. Dessutom bara fem minuters promenad till tunnelbanestationen och två stationer till centrala Stockholm. Själva boendet är superlugnt och vackert. Jag älskade att sitta i den lilla nischen och titta ut genom fönstret. Internetuppkopplingen är inte den snabbaste, men den räckte för att jag skulle kunna ha Zoom-möten, så det fungerade utmärkt. Skulle absolut komma tillbaka när jag är i Stockholm igen.
Ett fantastiskt ställe i ett av Stockholms bästa områden. Massor av (verkligen fina) kaféer, restauranger, butiker och mataffärer precis runt hörnet. Dessutom bara fem minuters promenad till tunnelbanestationen och två stationer till centrala Stockholm. Själva boendet är superlugnt och vackert. Jag älskade att sitta i den lilla nischen och titta ut genom fönstret. Internetuppkopplingen är inte den snabbaste, men den räckte för att jag skulle kunna ha Zoom-möten, så det fungerade utmärkt. Skulle absolut komma tillbaka när jag är i Stockholm igen.
Jonathon
ungefär ett år sedan
Bra läge, enkel tillgång till kollektivtrafik och promenadavstånd till centrala Stockholm. Litet badrum enligt bilderna men helt användbart.
Bra läge, enkel tillgång till kollektivtrafik och promenadavstånd till centrala Stockholm. Litet badrum enligt bilderna men helt användbart.
A
Alexandra
ungefär ett år sedan
Det här utrymmet var precis som beskrivet och fungerade utmärkt för mig och min man. Läget är oslagbart om du planerar att utforska Stockholm. Vi älskade att bo i Gamla stan eftersom det alltid fanns något att göra, fantastiska restauranger och vacker omgivning.
Det här utrymmet var precis som beskrivet och fungerade utmärkt för mig och min man. Läget är oslagbart om du planerar att utforska Stockholm. Vi älskade att bo i Gamla stan eftersom det alltid fanns något att göra, fantastiska restauranger och vacker omgivning.
Morten
ungefär ett år sedan
Jag bor ofta hos Olof i samband med tjänsteresor och familjebesök, och är lika nöjd varje gång. Oslagbart läge, rena och funktionella lägenheter, och blixtsnabb kommunikation med värden. Jag kommer tillbaka om och om igen!
Jag bor ofta hos Olof i samband med tjänsteresor och familjebesök, och är lika nöjd varje gång. Oslagbart läge, rena och funktionella lägenheter, och blixtsnabb kommunikation med värden. Jag kommer tillbaka om och om igen!
J
José
ungefär ett år sedan
Ett mycket, mycket vackert område, tåget ligger bara 3 minuters promenad bort och det finns massor av matställen i närheten. Fantastiskt läge! Det drog dock ner intrycket att kommunikationen med värden var bristfällig – vi fick vänta utanför vid incheckningen. Men läget är perfekt och lägenheten är verkligen toppen för ett par.
Ett mycket, mycket vackert område, tåget ligger bara 3 minuters promenad bort och det finns massor av matställen i närheten. Fantastiskt läge! Det drog dock ner intrycket att kommunikationen med värden var bristfällig – vi fick vänta utanför vid incheckningen. Men läget är perfekt och lägenheten är verkligen toppen för ett par.