Vad gästerna säger
J
Juan
ungefär ett år sedan
Lägenheten var perfekt, precis som beskrivet. Allt var rent och fräscht. Området var underbart, ett härligt ställe att promenera i med riktigt trevliga butiker. Jag kommer gärna tillbaka och Olof är en fantastisk värd.
Lägenheten var perfekt, precis som beskrivet. Allt var rent och fräscht. Området var underbart, ett härligt ställe att promenera i med riktigt trevliga butiker. Jag kommer gärna tillbaka och Olof är en fantastisk värd.
O
Ollie
ungefär ett år sedan
Elias ställe var toppen – välbeläget, bekvämt, rymligt och tyst (samtidigt bara en två minuters promenad från en livlig gata full av barer och restauranger). Rekommenderar det varmt! Elias och hans team var kommunikativa och hade hjälpsamma, tydliga instruktioner för incheckning, husregler osv. Tack, Elias!
Elias ställe var toppen – välbeläget, bekvämt, rymligt och tyst (samtidigt bara en två minuters promenad från en livlig gata full av barer och restauranger). Rekommenderar det varmt! Elias och hans team var kommunikativa och hade hjälpsamma, tydliga instruktioner för incheckning, husregler osv. Tack, Elias!
M
Mariana
ungefär ett år sedan
Underbar lägenhet i ett väldigt lugnt område. Andreas var en fantastisk värd – instruktionerna var tydliga och snabba. Lägenheten ser precis ut som på bilderna, är ren och i toppskick. Den ligger nära flera tunnelbanestationer som tar dig direkt till de mest turisttäta platserna, och om du planerar att gå på ett evenemang i Avicii Arena (tidigare Globen) är det bara en kort promenad bort, så det är det perfekta boendet för det! Dessutom finns ett stort köpcentrum i närheten med mataffär och många butiker. Fantastiskt ställe, jag rekommenderar det varmt!!
Underbar lägenhet i ett väldigt lugnt område. Andreas var en fantastisk värd – instruktionerna var tydliga och snabba. Lägenheten ser precis ut som på bilderna, är ren och i toppskick. Den ligger nära flera tunnelbanestationer som tar dig direkt till de mest turisttäta platserna, och om du planerar att gå på ett evenemang i Avicii Arena (tidigare Globen) är det bara en kort promenad bort, så det är det perfekta boendet för det! Dessutom finns ett stort köpcentrum i närheten med mataffär och många butiker. Fantastiskt ställe, jag rekommenderar det varmt!!
Stephanie
ungefär ett år sedan
Vi tyckte verkligen om vår tid i Andreas lägenhet. Den ligger så nära kollektivtrafiken att vi enkelt kunde utforska Stockholms sevärdheter. Samtidigt uppskattade vi den mysiga grannkänslan och det otroligt lugna läget efter våra dagar med sightseeing.
Vi tyckte verkligen om vår tid i Andreas lägenhet. Den ligger så nära kollektivtrafiken att vi enkelt kunde utforska Stockholms sevärdheter. Samtidigt uppskattade vi den mysiga grannkänslan och det otroligt lugna läget efter våra dagar med sightseeing.
K
Ken
ungefär ett år sedan
Kort taxiresa från Centralstationen. Vi uppskattade att det låg bort från det livliga turistområdet. Vi älskade verkligen att promenera runt i Stockholm. Det är ungefär 20 minuters promenad till alla måsten och sevärdheter. Du kan enkelt ta färjan till nöjesparken och ABBA-museet. Tack, Fredrik.
Kort taxiresa från Centralstationen. Vi uppskattade att det låg bort från det livliga turistområdet. Vi älskade verkligen att promenera runt i Stockholm. Det är ungefär 20 minuters promenad till alla måsten och sevärdheter. Du kan enkelt ta färjan till nöjesparken och ABBA-museet. Tack, Fredrik.
T
Thomas
ungefär ett år sedan
Allt var utmärkt, jag skulle gärna komma tillbaka. Det smarta nyckelsystemet gör det enkelt, oberoende och tryggt att planera dagen. Fantastiskt.
Allt var utmärkt, jag skulle gärna komma tillbaka. Det smarta nyckelsystemet gör det enkelt, oberoende och tryggt att planera dagen. Fantastiskt.