Vad gästerna säger
M
Madinur
sju månader sedan
Hotellets läge är mycket bra, alla sevärdheter ligger i närheten och utsikten från fönstret är fantastisk. Rummet är mysigt och varmt. Toppläge, fantastisk utsikt.
Hotellets läge är mycket bra, alla sevärdheter ligger i närheten och utsikten från fönstret är fantastisk. Rummet är mysigt och varmt. Toppläge, fantastisk utsikt.
V
Vicente
sju månader sedan
Vi hade en mycket trevlig vistelse, lägenheten var ren och hade allt vi behövde. Tunnelbanan ligger fem minuters promenad bort och det finns en Coop-butik i närheten.
Vi hade en mycket trevlig vistelse, lägenheten var ren och hade allt vi behövde. Tunnelbanan ligger fem minuters promenad bort och det finns en Coop-butik i närheten.
N
Nazlı
sju månader sedan
Fredrik var väldigt tillgänglig från början. Tack vare hans tydliga in- och utcheckningstider och instruktioner blev vår incheckning smidig. Lägenheten ligger mycket nära kollektivtrafik, och det är enkelt att ta sig till stadens centrum. Jag älskade utsikten.
Fredrik var väldigt tillgänglig från början. Tack vare hans tydliga in- och utcheckningstider och instruktioner blev vår incheckning smidig. Lägenheten ligger mycket nära kollektivtrafik, och det är enkelt att ta sig till stadens centrum. Jag älskade utsikten.
C
Chew Wei
sju månader sedan
Bra läge nära tunnelbanan. Vi var glada att det fanns en liten hiss så att vi slapp bära bagaget upp för trapporna till lägenheten. Det finns mataffärer, kaféer och restauranger i närheten, vilket är väldigt bekvämt! William var hjälpsam och snabb att svara 👍
Bra läge nära tunnelbanan. Vi var glada att det fanns en liten hiss så att vi slapp bära bagaget upp för trapporna till lägenheten. Det finns mataffärer, kaféer och restauranger i närheten, vilket är väldigt bekvämt! William var hjälpsam och snabb att svara 👍
N
Noelle
sju månader sedan
Rymlig, bekväm och ren lägenhet på ett centralt men ändå lugnt läge. Skulle definitivt bo här igen! Tänk bara på in- och utcheckningstiderna samt bagageförvaringen.
Rymlig, bekväm och ren lägenhet på ett centralt men ändå lugnt läge. Skulle definitivt bo här igen! Tänk bara på in- och utcheckningstiderna samt bagageförvaringen.
M
Malin
sju månader sedan
Det var andra gången i år som jag och mina kollegor bodde i denna mysiga lägenhet i underbara Majorna, där det är nära till massor med mysiga och bra caféer och restauranger. Vi satt i lägenheten och jobbade med en bok och det funkade superbra. Det enda vi saknade var lite mer utrustat kök då vi älskar att laga mat. Vi saknade bland annat assietter och det hade varit bra om det fanns ett grundutbud med salt och peppar till exempel. För oss hade det också varit önskvärt om det var en tidigare incheckningstid och en något senare utcheckningstid. När vi bodde på AirBnB i Rom och på Sicilien var det ofta incheckning kl 14 och utcheckning kl 11 eller 12 och inte redan 10 som här. Vet att det har med städningen att göra och vi fick erbjudande om tidigare och senare utcheckning men då skulle det kosta 500 kr mer vilket vi inte tyckte det var värt. Men vi älskar lägenheten och området och kommer säkert tillbaka igen.
Det var andra gången i år som jag och mina kollegor bodde i denna mysiga lägenhet i underbara Majorna, där det är nära till massor med mysiga och bra caféer och restauranger. Vi satt i lägenheten och jobbade med en bok och det funkade superbra. Det enda vi saknade var lite mer utrustat kök då vi älskar att laga mat. Vi saknade bland annat assietter och det hade varit bra om det fanns ett grundutbud med salt och peppar till exempel. För oss hade det också varit önskvärt om det var en tidigare incheckningstid och en något senare utcheckningstid. När vi bodde på AirBnB i Rom och på Sicilien var det ofta incheckning kl 14 och utcheckning kl 11 eller 12 och inte redan 10 som här. Vet att det har med städningen att göra och vi fick erbjudande om tidigare och senare utcheckning men då skulle det kosta 500 kr mer vilket vi inte tyckte det var värt. Men vi älskar lägenheten och området och kommer säkert tillbaka igen.