Vad gästerna säger
A
Ajshe
elva månader sedan
Vi var mycket nöjda med alla faciliteter. Det var enkelt och tillgängligt att kontakta värdarna. Kvarteret var livligt och färgglatt, faciliteterna var riktigt fina och läget var i absolut toppklass! Ett pulserande och trivsamt område där man kan uppleva ett levande kvarter i Stockholm.
Vi var mycket nöjda med alla faciliteter. Det var enkelt och tillgängligt att kontakta värdarna. Kvarteret var livligt och färgglatt, faciliteterna var riktigt fina och läget var i absolut toppklass! Ett pulserande och trivsamt område där man kan uppleva ett levande kvarter i Stockholm.
M
Maged
elva månader sedan
Precis vad jag letade efter under min Stockholmsvistelse. Läget var utmärkt – perfekt för att utforska staden. Allt jag behövde fanns inom räckhåll, och området kändes tryggt och väl sammankopplat med kollektivtrafiken. Tillträdet var superenkelt med de koder som värden skickade innan vi anlände. En Coop-butik precis framför huset. Lägenheten var välutrustad med allt som behövdes för en bekväm vistelse. Alla faciliteter var rena, fungerade perfekt och bidrog verkligen till upplevelsen.
Precis vad jag letade efter under min Stockholmsvistelse. Läget var utmärkt – perfekt för att utforska staden. Allt jag behövde fanns inom räckhåll, och området kändes tryggt och väl sammankopplat med kollektivtrafiken. Tillträdet var superenkelt med de koder som värden skickade innan vi anlände. En Coop-butik precis framför huset. Lägenheten var välutrustad med allt som behövdes för en bekväm vistelse. Alla faciliteter var rena, fungerade perfekt och bidrog verkligen till upplevelsen.
R
Regine
elva månader sedan
Perfekt för en familj att bo i. Lägenheten har allt man behöver för att laga mat och är rymlig nog för en familj på fyra.Det är enkelt att tvätta och torka kläder efter att man bokat tvättstugan.Coop ligger precis på andra sidan gatan och på tio minuters promenad når du köpcentret med flera matställen.
Perfekt för en familj att bo i. Lägenheten har allt man behöver för att laga mat och är rymlig nog för en familj på fyra.Det är enkelt att tvätta och torka kläder efter att man bokat tvättstugan.Coop ligger precis på andra sidan gatan och på tio minuters promenad når du köpcentret med flera matställen.
D
Daria
elva månader sedan
Allt var bra, förutom att det låg hår i duschen och i sängen (inte mitt). I övrigt var läget bra, personalen vänlig, lägenheten trevlig och det fanns gratis tvättmöjligheter.
Allt var bra, förutom att det låg hår i duschen och i sängen (inte mitt). I övrigt var läget bra, personalen vänlig, lägenheten trevlig och det fanns gratis tvättmöjligheter.
C
Cécilia&Étienne
elva månader sedan
Osannolik valuta för pengarna. Lägenheten är praktisk och välplanerad. Det finns gott om förvaringsutrymmen. Sängen är bekväm. Att kunna vädra med fönstrets tiltvändningsfunktion gör det enkelt att svala ner. Det finns mörkläggningsgardiner, vilket uppskattas för en riktigt mörk atmosfär på natten, även om lite ljus fortfarande kommer igenom. På bara 10 minuters promenad når du tunnelbanestationen och båtfärjan till Drottningholm – väldigt smidigt.
Osannolik valuta för pengarna. Lägenheten är praktisk och välplanerad. Det finns gott om förvaringsutrymmen. Sängen är bekväm. Att kunna vädra med fönstrets tiltvändningsfunktion gör det enkelt att svala ner. Det finns mörkläggningsgardiner, vilket uppskattas för en riktigt mörk atmosfär på natten, även om lite ljus fortfarande kommer igenom. På bara 10 minuters promenad når du tunnelbanestationen och båtfärjan till Drottningholm – väldigt smidigt.