Vad gästerna säger
S
Sophie
tio månader sedan
Perfekt läge, mycket mysigt men med potential för förbättring! Fantastiskt läge – gångavstånd till trevliga shopping- och restaurangområden, busshållplats med direktbuss till gamla stan precis utanför dörren. Sängarna var bekväma, inredningen neutralt modern och allt nödvändigt fanns. Balkongen var härlig, med underbar utsikt över parken. Byggarbetsplatsen störde inte alls; de börjar först klockan 7:30, vilket passar perfekt om man vill sova lite längre.
Perfekt läge, mycket mysigt men med potential för förbättring! Fantastiskt läge – gångavstånd till trevliga shopping- och restaurangområden, busshållplats med direktbuss till gamla stan precis utanför dörren. Sängarna var bekväma, inredningen neutralt modern och allt nödvändigt fanns. Balkongen var härlig, med underbar utsikt över parken. Byggarbetsplatsen störde inte alls; de börjar först klockan 7:30, vilket passar perfekt om man vill sova lite längre.
A
Andrea
tio månader sedan
Struttura assolutamente da consigliare L' immobile è assolutamente identico alle foto, semplice ma completo e pulito. Comodissimo la location per raggiungere il centro. Quartiere vivissimo
Struttura assolutamente da consigliare L' immobile è assolutamente identico alle foto, semplice ma completo e pulito. Comodissimo la location per raggiungere il centro. Quartiere vivissimo
J
Juan
tio månader sedan
La situación es excepcional en el barrio de Soderlman , justo abajo supermercado, parada bus, gym y zona para correr y/o pasear. También tienes opción de lavandería y plancha en la habitación. Todo muy silencioso y limpio.
La situación es excepcional en el barrio de Soderlman , justo abajo supermercado, parada bus, gym y zona para correr y/o pasear. También tienes opción de lavandería y plancha en la habitación. Todo muy silencioso y limpio.
B
Blixt
tio månader sedan
Vi är väldigt nöjda, smidigt och bra läge Rätt lätt att hitta, alla koder funkade. Perfekt med koder istället för nycklar. Smidigt när man båda checkar in och lämnar. Väldigt bra läge, nära till tunnelbanan och restauranger/matbutiker. Vi är väldigt nöjda :)
Vi är väldigt nöjda, smidigt och bra läge Rätt lätt att hitta, alla koder funkade. Perfekt med koder istället för nycklar. Smidigt när man båda checkar in och lämnar. Väldigt bra läge, nära till tunnelbanan och restauranger/matbutiker. Vi är väldigt nöjda :)
B
Ben
tio månader sedan
Convenient location for both Stockholm central and the Viking Line Despite being away from Stockhom city centre it was a great location. The water taxi was especially convenient (15 mins). We were staying as we had an early ferry and choose the location due to it proximity to the Viking Line terminal
Convenient location for both Stockholm central and the Viking Line Despite being away from Stockhom city centre it was a great location. The water taxi was especially convenient (15 mins). We were staying as we had an early ferry and choose the location due to it proximity to the Viking Line terminal