Vad gästerna säger
Z
Zoltán
tio månader sedan
Boendet ligger väldigt centralt och erbjuder mycket prisvärd standard med tanke på Stockholmspriserna. Stort tack för informationen om “construction work” – det var verkligen korrekt! På helgerna pågår inga arbeten, men under vardagarna gör det det. För den som bara behöver sova här är det perfekt. Med kodlås behöver du inte träffa någon personligen.
Boendet ligger väldigt centralt och erbjuder mycket prisvärd standard med tanke på Stockholmspriserna. Stort tack för informationen om “construction work” – det var verkligen korrekt! På helgerna pågår inga arbeten, men under vardagarna gör det det. För den som bara behöver sova här är det perfekt. Med kodlås behöver du inte träffa någon personligen.
J
James
tio månader sedan
Vi älskade det. Det kändes som att vi var de allra första som någonsin bodde där. Helt nytt. Superrent. Fantastisk utsikt. Vi gillade verkligen det. Smidigt – inga nycklar behövdes. Nära busshållplatsen. Stark Wi-Fi-signal.
Vi älskade det. Det kändes som att vi var de allra första som någonsin bodde där. Helt nytt. Superrent. Fantastisk utsikt. Vi gillade verkligen det. Smidigt – inga nycklar behövdes. Nära busshållplatsen. Stark Wi-Fi-signal.
A
Annette
tio månader sedan
Boendet har ett fantastiskt läge. Allt var väldigt lätt att nå. Lägenheten var mycket mysig och välutrustad. Den var väldigt ren och det var lugnt i huset.Kommunikationen med värdarna var väldigt smidig.Vi kommer gärna tillbaka.
Boendet har ett fantastiskt läge. Allt var väldigt lätt att nå. Lägenheten var mycket mysig och välutrustad. Den var väldigt ren och det var lugnt i huset.Kommunikationen med värdarna var väldigt smidig.Vi kommer gärna tillbaka.
B
Belén
tio månader sedan
Fantastisk vistelse i en underbar lägenhet. Perfekt läge med buss till centrum precis på samma gata. Lägenheten var mycket välutrustad med köksutrustning och sänglinne. Mycket rent. Incheckningen var väldigt enkel och vi fick all nödvändig information för att komma in med koder. Inga problem under hela vistelsen. Enda störningen var byggbuller tidigt på morgonen, men det var inte outhärdligt.
Fantastisk vistelse i en underbar lägenhet. Perfekt läge med buss till centrum precis på samma gata. Lägenheten var mycket välutrustad med köksutrustning och sänglinne. Mycket rent. Incheckningen var väldigt enkel och vi fick all nödvändig information för att komma in med koder. Inga problem under hela vistelsen. Enda störningen var byggbuller tidigt på morgonen, men det var inte outhärdligt.
A
Aleksander
tio månader sedan
Under vår vistelse i Sverige besökte vi flera städer och bodde på några olika hotell och lägenheter. Den här var utan tvekan den bästa. Otrolig utsikt, fina möbler och väldigt bekvämt. Färjan som avgår nästan precis utanför byggnaden tar dig till stadskärnan på 10–15 minuter. Vi är mycket nöjda med vår vistelse och rekommenderar verkligen denna lägenhet.
Under vår vistelse i Sverige besökte vi flera städer och bodde på några olika hotell och lägenheter. Den här var utan tvekan den bästa. Otrolig utsikt, fina möbler och väldigt bekvämt. Färjan som avgår nästan precis utanför byggnaden tar dig till stadskärnan på 10–15 minuter. Vi är mycket nöjda med vår vistelse och rekommenderar verkligen denna lägenhet.