Vad gästerna säger
L
Liis
åtta månader sedan
Vi hade en härlig vistelse, området är väldigt trevligt med många barer och restauranger. Rummen var rena och bekväma och köket hade allt vi behövde. Tack :)
Vi hade en härlig vistelse, området är väldigt trevligt med många barer och restauranger. Rummen var rena och bekväma och köket hade allt vi behövde. Tack :)
H
Haley
åtta månader sedan
Perfekt läge – väldigt nära kollektivtrafiken och centralt i Gamla stan. Klara instruktioner för hur man hittar enheten och enkelt att använda Parakey-systemet. Vi stördes inte av någon buller och tyckte att boendet i stort var helt okej för våra behov.Enda nackdelarna var att tvättmaskinen tyvärr inte fungerade under vår vistelse och att handfatet i badrummet var igensatt när vi kom och läckte ner i lådan under. Vi meddelade värden, som var mycket hjälpsam och snabb att svara, men eftersom vi bara var där i två nätter ville vi inte ha hantverkare inne i lägenheten.Jag är övertygad om att detta snart kommer att åtgärdas och att boendet åter är fullt fungerande ◡̈
Perfekt läge – väldigt nära kollektivtrafiken och centralt i Gamla stan. Klara instruktioner för hur man hittar enheten och enkelt att använda Parakey-systemet. Vi stördes inte av någon buller och tyckte att boendet i stort var helt okej för våra behov.Enda nackdelarna var att tvättmaskinen tyvärr inte fungerade under vår vistelse och att handfatet i badrummet var igensatt när vi kom och läckte ner i lådan under. Vi meddelade värden, som var mycket hjälpsam och snabb att svara, men eftersom vi bara var där i två nätter ville vi inte ha hantverkare inne i lägenheten.Jag är övertygad om att detta snart kommer att åtgärdas och att boendet åter är fullt fungerande ◡̈
O
Olha
åtta månader sedan
Vi besökte Stockholm för första gången och har härliga minnen från vistelsen. Lägenheten motsvarade beskrivningen; det var rent och trevligt att bo där med barnen. Vi var fyra personer – två vuxna och två barn. Sängarna var bekväma och prydliga. Vi gillade allt. Tack för er gästfrihet. Vi kommer definitivt tillbaka!
Vi besökte Stockholm för första gången och har härliga minnen från vistelsen. Lägenheten motsvarade beskrivningen; det var rent och trevligt att bo där med barnen. Vi var fyra personer – två vuxna och två barn. Sängarna var bekväma och prydliga. Vi gillade allt. Tack för er gästfrihet. Vi kommer definitivt tillbaka!
L
Leonie
åtta månader sedan
Jag gillade verkligen Olofs boende! Jag anlände väldigt sent, men tack vare incheckningen via en app var det inga problem. Lägenheten är en enrummare – perfekt för ensamresenärer eller par. Den har allt man behöver. Jag reste ensam och kände mig trygg hela tiden. Läget är verkligen perfekt! I närområdet finns flera caféer, barer och restauranger, men man hör inget av dem inne i lägenheten. Till hållplatsen S:t Eriksplan är det bara fem minuters promenad och därifrån är det ytterligare fem minuter till centralstationen. Olof var mycket vänlig och hjälpsam. Jag kommer definitivt tillbaka :)
Jag gillade verkligen Olofs boende! Jag anlände väldigt sent, men tack vare incheckningen via en app var det inga problem. Lägenheten är en enrummare – perfekt för ensamresenärer eller par. Den har allt man behöver. Jag reste ensam och kände mig trygg hela tiden. Läget är verkligen perfekt! I närområdet finns flera caféer, barer och restauranger, men man hör inget av dem inne i lägenheten. Till hållplatsen S:t Eriksplan är det bara fem minuters promenad och därifrån är det ytterligare fem minuter till centralstationen. Olof var mycket vänlig och hjälpsam. Jag kommer definitivt tillbaka :)