Vad gästerna säger
L
Luca
åtta månader sedan
Jag kände mig som hemma, men ännu bättre eftersom jag var på semester. Läget är mycket praktiskt; vi bodde precis nedanför Gamla Stan, så det är väldigt centralt. Kvarteret är lugnt och inte trafikbelastat. Precis utanför byggnaden finns en mataffär, vilket är mycket praktiskt eftersom man kan laga mat i lägenhetens kök. Området har goda buss- och tunnelbaneförbindelser, så det är oerhört enkelt att ta sig runt. Vardagsrummet är mycket rymligt och ljust, och sovrummet har en klädkammare. Internetuppkopplingen garanteras av 1 Gbps wifi.
Jag kände mig som hemma, men ännu bättre eftersom jag var på semester. Läget är mycket praktiskt; vi bodde precis nedanför Gamla Stan, så det är väldigt centralt. Kvarteret är lugnt och inte trafikbelastat. Precis utanför byggnaden finns en mataffär, vilket är mycket praktiskt eftersom man kan laga mat i lägenhetens kök. Området har goda buss- och tunnelbaneförbindelser, så det är oerhört enkelt att ta sig runt. Vardagsrummet är mycket rymligt och ljust, och sovrummet har en klädkammare. Internetuppkopplingen garanteras av 1 Gbps wifi.
G
Georgia
åtta månader sedan
Underbar liten lägenhet, perfekt för två personer! Precis vad vi behövde, bara cirka 3 minuters promenad till närmaste station, smidigt att ta sig till stadskärnan!
Underbar liten lägenhet, perfekt för två personer! Precis vad vi behövde, bara cirka 3 minuters promenad till närmaste station, smidigt att ta sig till stadskärnan!
A
Anna
åtta månader sedan
Jag bodde här i tre nätter, och det var ett utmärkt alternativ för en kortare vistelse. Boendet motsvarar bilderna. Bekvämt beläget nära två tunnelbanestationer (cirka 5–10 minuters promenad), på en mycket lugn återvändsgränd. Det finns inga butiker eller restauranger i byggnaden, så det är lugnt från morgon till kväll. Det finns koppar, tallrikar, skedar, en mikrovågsugn, en kaffemaskin och en bekväm madrass – allt du behöver för en kort vistelse. Lägenheten är ganska liten, så om du är ljudkänslig bör du tänka på att kylen låter lite och är placerad nära sängens huvudände. Vissa recensenter har nämnt en avloppslukt. Jag märkte inte av det själv – den uppträder bara kort efter duschen men försvinner ganska snabbt.
Jag bodde här i tre nätter, och det var ett utmärkt alternativ för en kortare vistelse. Boendet motsvarar bilderna. Bekvämt beläget nära två tunnelbanestationer (cirka 5–10 minuters promenad), på en mycket lugn återvändsgränd. Det finns inga butiker eller restauranger i byggnaden, så det är lugnt från morgon till kväll. Det finns koppar, tallrikar, skedar, en mikrovågsugn, en kaffemaskin och en bekväm madrass – allt du behöver för en kort vistelse. Lägenheten är ganska liten, så om du är ljudkänslig bör du tänka på att kylen låter lite och är placerad nära sängens huvudände. Vissa recensenter har nämnt en avloppslukt. Jag märkte inte av det själv – den uppträder bara kort efter duschen men försvinner ganska snabbt.
P
Pavel
åtta månader sedan
Mycket prisvärt. Området är lugnt och fridfullt, med gott om trevliga platser i närheten. Incheckningen var mycket enkel och väl förklarad. Sammantaget är jag väldigt nöjd!
Mycket prisvärt. Området är lugnt och fridfullt, med gott om trevliga platser i närheten. Incheckningen var mycket enkel och väl förklarad. Sammantaget är jag väldigt nöjd!